Alexa's POV
Olivia: Την μισώ την Katherine.
Alexa: Εγώ να δεις. OLIVIA ΠΑΡΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΡΆΓΜΑ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΟΥ! Φώναξα αφού χάλασα την κουβέντα μας και ανέβηκα στο τραπεζάκι του σαλονιού.
Olivia: Ποιο ρε θεία? Ρώτησε μπερδεμένη.
Alexa: Την κατσαρίδα τέρας που είναι στον καναπέ μου! Λέω τρομαγμένη δείχνοντάς της την κατσαρίδα.
Olivia: ΚΑΤΣΑΡΊΔΑ ΕΊΠΕΣ? Φώναξε και εκείνη ανεβαίνοντας στο τραπέζι μαζί μου.
Alexa: OLIVIA ΣΚΌΤΩΣΈ ΤΗΝ! Της φωνάζω.
Olivia: Δεν πας καλά θεία που θα πάω εγώ.
Εκείνη την ώρα ανοίγει η πόρτα της εισόδου.
Theo: Τι έγινε ρε κορίτσια τι κάνετε εκεί?
Alexa: Χορεύουμε τσιφτετέλι! Εσύ τι λες να κάνουμε?
Isaac: Ας της θυμίσει κάποιος πως μόλις μπήκαμε.
Olivia: ΑΣ ΣΚΟΤΏΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΆΓΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕΤΑ!
Alexa: Συμφωνώ! Theo σκότωσέ το σε παρακαλώ.
Theo: Τι θες να σκοτώσω ρε?
Alexa/Olivia: ΤΗΝ ΚΑΤΣΑΡΊΔΑ! Είπαμε και οι δύο ταυτόχρονα.
Theo: Ένα τριβρύδιο και ένα βαμπίρ κάνουν έτσι για μια κατσαριδούλα μωρέ?
Isaac: Έλα Theo δεν τις βλέπεις που τα έχουν κάνει πάνω τους από τον φόβο σκότωσέ την και εσύ να τελειώνουμε.
Theo: Γιατί εσύ τι κάνεις ρε?
Isaac: Εγώ δεν μπορώ σιχαίνομαι.
Theo: Ε ρε τι περνάω πρωί πρωί! Μονολογεί παίρνοντας μια παντόφλα από την παπουτσοθήκη και χτυπάει την κατσαρίδα και αυτή αρχίζει να πετάει.
Ένα έχω να σας πω ούρλιαξα τόσο δυνατά που γείτονες θα νομίζουν πως με σφάζουν.
Olivia: ΘΕΊΕ ΚΆΝΕ ΚΑΤΙ!
Theo: Τι να κάνω μωρέ? Αφού πετάει.
Alexa: Έλα έλα τώρα που έκατσε σκότωσέ την. Του είπα αφού προσπαθεί ξανά αυτή πετάει και κάθεται πάνω στο χέρι μου. ΑΑΑΑ THEO ΠΑΡΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΣΙΧΑΜΈΝΟ ΠΡΆΓΜΑ ΑΠΟ ΕΠΆΝΩ ΜΟΥ. Φωνάζω κουνώντας το χέρι μου για να φύγει.
Theo: Ρε αγάπη μου δεν θα σε φάει ηρέμησε λίγο την τρομάζεις και φεύγει.
Enzo: Γιατί κάνετε πάλι φασαρία? Νυστάζω και δεν με αφήνετε ποτέ να κοιμηθώ! Παραπονιέται ο καημένος και έχει δίκιο γιατί ούτε το βράδυ τον αφήσαμε αλλά δεν φταίω εγώ... η κατσαρίδα.
YOU ARE READING
The return
FanfictionΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...