4| There is no power in love

115 12 48
                                    

Camille's POV

Είναι τρεις τα ξημερώματα και ακούω το κουδούνι μου να χτυπάει σαν τρελό οπότε σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και πάω να δω ποιος είναι.

Camille: Theo? Τι έγινε? Τι έπαθες? Τον ρώτησα αφού είναι γεμάτος αίματα.

Theo: Βοήθησέ με Camille δεν μπορώ να το κάνω άλλο αυτό! Λέει με δάκρυα στα μάτια.

Camille: Τι έγινε? Πως χτύπησες τόσο πονάς κάπου? Ρωτάω αγχωμένη.

Theo: Ποιο? Αυτό? Όχι δεν είναι τίποτα! Μου απάντησε.

Camille: Τι γίνεται τότε?

Theo: Θέλω να σταματήσω να νοιάζομαι για εκείνη Camille! Δεν της αξίζει!

Camille: Εννοείς την Alexa! Συμπέρανα. Έλα μέσα να μου πεις!

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Theo: Δεν μπορώ καν να κοιτάξω την Alexandra στα μάτια. Την αγαπώ αλλά...

Camille: Αλλά πάντα θα αγαπάς περισσότερο την Alexa! Συμπλήρωσα.

Theo: Όχι! Όχι! Είπε κουνώντας το κεφάλι του δεξιά και αριστερά. Την μισώ! Τα κατέστρεψε όλα! Λέει οργισμένος αυτή την φορά.

Camille: Theo δεν τα εννοείς αυτά και το ξέρεις! Ίσως είχε λόγο που το έκανε αυτό!

Theo: ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΆΖΕΙ! Ο KLAUS ΠΕΘΑΊΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΣΧΟΛΟΎΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ! Δεν αξίζει Camille! Δεν μπορώ να είμαι χαρούμενος μαζί της! Θέλω μόνο εκδίκηση... Θα την πείσω να ανοίξει την ανθρωπιά της και μετά ας κόψει τον λαιμό της δεν με νοιάζει.

Camille: Theo...

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Stefanie's POV

Η ώρα έχει περάσει και ο θείος Klaus φαίνεται χάλια αφού είναι χλωμός και ιδρωμένος ενώ πονάει. Επίσης ο πατέρας μου είναι άφαντος.

Elijah: Μην ανησυχείς αδερφέ δεν θα πάθεις τίποτα!

Klaus: Μου αξίζει! Περίμενα να δω πότε θα θελήσει εκδίκηση και να η στιγμή.

Alexa: Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!

Lexi (R): Εντάξει πρέπει να σταματήσεις να εμφανίζεσαι έτσι όμως.

Hope: Σε παρακαλώ πες μου πως να τον σώσουμε! Μόνο αυτό σου ζητάω. Λέει διαλυμένη.

Alexa: Δεν μπορείτε! Απάντησε χαλαρά.

Caroline: Τι?

Alexa: Δεν μπορείτε να τον σώσετε... Εγώ όμως μπορώ. Απλώς δεν θέλω!

The return Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang