Alexa's POV
Alexa: Ναι αλλά δεν θέλω να τον σώσω Davina. Τον είχα προειδοποιήσει πως αν μιλήσει άσχημα ξανά για τον Kol θα τον σκοτώσω. Πρόβλημά του τώρα.
Davina: Για τον Kol το κάνεις όλο αυτό? Ρωτάει έκπληκτη.
Alexa: Γιατί δεν μπορείτε απλώς να με αφήσετε μόνη μου?
Davina: Γιατί Alexa εγώ σε μεγάλωσα! Ξέρω πως δεν είσαι έτσι! Δεν καταλαβαίνεις πως ανησυχούμε και εγώ και ο Kol?
Alexa: ΔΕΝ ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΊΤΕ ΕΠΕΙΔΉ ΣΚΟΤΏΝΩ ΑΛΛΆ ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΘΥΜΩΜΈΝΟΙ ΓΑΜΏΤΟ. Φώναξα σχεδόν έξαλλη.
Davina: Θα ήμουν θυμωμένη αν μπορούσα να σε καταλάβω ρε Alexa. Γιατί να σκοτώσεις τον Elijah για τον Kol?
Alexa: Γιατί δεν θέλω να τον απογοητεύσω! Δεν θέλω να νιώθει μόνος και ο Elijah κάθε φορά τον κάνει σκουπίδι.
Davina: Alexa δεν τον νοιάζει τι λέει ο Elijah!
Alexa: Νοιάζει εμένα όμως!
Davina: Σε παρακαλώ πήγαινε να τον σώσεις πριν στραφούν και τα υπόλοιπα αδέρφια σου εναντίον σου.
Alexa: Αν θέλουν να στραφούν εναντίον μου έχουν το ελεύθερο θα τους λιώσω στο λεπτό όλους.
Davina: Τι? Μου λέει μην μπορώντας να πιστέψει στα αυτιά της.
Alexa: Και τώρα με συγχωρείς αλλά έχω να πραγματοποιήσω μια συνάντηση με τον διάβολο. Της λέω φεύγοντας από το σπίτι.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Βρίσκομαι στο πιο ερημικό σημείο του δάσους κάνω ένα σύμβολο με αλάτι κάτω ανάβω και τα κεράκια γύρω μου με μαγεία. Μπαίνω στην μέση και αρχίζω το ξόρκι που με στέλνει κατευθείαν στην κόλαση.
Θυμός! Το μόνο συναίσθημα που νιώθω αυτή την στιγμή είναι θυμός.
Βρίσκομαι στην κόλαση ψάχνοντας την Katherine.
Void: Βρε βρε πως και από τα μέρη μας? Ακούγεται η φωνή του από πίσω μου.
Alexa: Που είναι? Ρωτάω προσπαθώντας να συγκρατήσω την ψυχραιμία μου όσο γίνεται.
Void: Πέθανες? Ρωτάει τρομαγμένος.
Alexa: Δυστυχώς για την Katherine ζω ακόμα.
Void: Και τι κάνεις εδώ?
Alexa: Βαριόμουν και είπα να έρθω να κάνω τις διακοπούλες μου! Ειρωνεύομαι. Θέλω να μιλήσω με την Katherine προφανώς! Εξηγώ.
YOU ARE READING
The return
FanfictionΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...