48| I am trying to help!

62 10 70
                                    

Alexa's POV

Μετά το φιάσκο με την Freya ήρθα στον Stefan και τον Damon οι οποίοι μένουν στο σπίτι που έμενα με κλειστή ανθρωπιά γιατί έκαψα το δικό τους.

Elena: Λοιπόν πως και από εδώ? Δεν μας επισκέπτεσαι συχνά.

Alexa: Εγώ-

Stefan: Εσύ σιγά μην απολογηθείς που ήρθες να μας δεις. Με διέκοψε αφού φάνηκε πως ένιωσα άβολα.

Damon: Έλα πιες να πάνε κάτω οι στεναχώριες. Μου είπε δίνοντάς μου ένα μπουκάλι μπέρμπον και εγώ το πήρα και ήπια σχεδόν το μισό σαν να έπινα νερό.

Stefan: Ήρεμα κορίτσι μου είπαμε να πιεις αλλά εσύ το παρακάνεις. Μου είπε γελώντας.

Alexa: Ήρεμη είμαι καλέ.

Stefan: Το βλέπουμε ρε συ μην ανησυχείς. Μου λέει με δυσπιστία και εκείνη την ώρα χτύπησε το κουδούνι.

Damon: Πάω εγώ. Είπε και σηκώθηκε για να ανοίξει.

Stefan: Alexa μου να σε ρωτήσω κάτι?

Alexa: Ναι καλέ ρώτα με ό,τι θες.

Stefan: Πόσο τρομακτική ήταν η κατσαρίδα? Με ρωτάει κοροϊδευτικά.

Alexa: Πολύ! Απάντησα σοβαρά και εκείνος γελάει περισσότερο. Δεν είδες το βλέμμα της πόσο απειλητικό ήταν για αυτό γελάς. Συνεχίζω και νομίζω πως θα σκάσει από το πολύ γέλιο. Έλααα ρε Stef δεν είναι αστείο. Παραπονιέμαι σπρώχνοντάς τον απλά.

Elena: Και τι είναι ρε ολόκληρη γυναίκα να φοβάσαι μια κατσαριδούλα?

Alexa: Μμμμ αν σε στείλω πάλι να κάνεις παρέα με τους καρχαρίες θα σου πω εγώ.

Elena: Stefan την ακούς πως μου μιλάει!

Lexi B: Ναι καλέ και εγώ την άκουσα! Μπράβο Alexa μου πάντα ήξερα πως είσαι Θεά κοπέλα μου! Μου είπε μόλις ήρθε στο σαλόνι αφού πριν έκανε μπάνιο και εγώ γέλασα λίγο.

Stefan: Τι έγινε ρε τι διαβάζεις εκεί? Ρώτησε τον Damon καθώς έμπαινε μέσα κρατώντας ένα γράμμα στα χέρια του.

Damon: Η Rose πέθανε από μια μακροχρόνια ασθένεια από την οποία έπασχε τα τελευταία χρόνια. Επίσης λέει πως γνώρισε την Alexa. Εξηγεί στα γρήγορα. Αυτό σημαίνει πως έχω το αντίδοτο. Μας λέει και η Elena πετάγεται αμέσως όρθια.

Elena: Αυτό σημαίνει πως μπορώ επιτέλους να το πάρω όπως μου είχες υποσχεθεί ε αγάπη μου? Ρωτάει και ξαφνικά το χαμόγελο που είχα πριν εξαφανίζεται.

The return Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt