24| I am fighting alone

100 7 91
                                    

Alexandra's POV

Hannah: Γλυκιά μου αν την αγαπάει περισσότερο πρέπει να τον αφήσεις να φύγει! Με συμβουλεύει η μητέρα μου.

Alexandra: Το ξέρω αλλά εγώ τον αγαπώ! Δεν θέλω να τον χάσω!

Hannah: Καταλαβαίνω αλλά αν εκείνος είναι ερωτευμένος με μια άλλη γυναίκα πρέπει να προχωρήσεις την ζωή σου.

Alexandra: Προσπαθώ να βρω λόγια να του το πω αλλά δεν μπορώ! Δεν θέλω.

Hannah: Πρέπει να βρεις γιατί διαφορετικά θα μαραζώνετε και οι δύο αγάπη μου. Κρίμα είναι.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Alexa's POV

Alexa: Ήρθαμε σε βραδιά καραόκε! Συμπέρανα.

Void: Ναι! Έμαθα πως σου αρέσει να τραγουδάς! Είπε χαρούμενα και εγώ απλώς κάθισα σε ένα κενό τραπέζι.

Alexa: Δεν τραγουδάω πια! Κάποτε μου άρεσε, πολλά μου άρεσαν κάποτε. Είπα χαμογελώντας λυπημένα.

Void: Τι άλλαξε? Ρώτησε με ενδιαφέρον ενώ κάθισε στην άλλη καρέκλα απέναντι μου.

Alexa: Πολλά άλλαξαν! Εγώ άλλαξα.

Void: Ναι αλλά σήμερα ήθελα να σε κάνω να χαμογελάσεις και εγώ τα έκανα σκατά! Είπε είπε στεναχωριμένος και νιώθω χαζή που τον λυπάμαι.

Alexa: Όχι! Εσύ τα έκανες όλα τέλεια εγώ είμαι το πρόβλημα όπως πάντα.

Void: Ναι αλλά αν είσαι πρόβλημα τότε είσαι τον πιο υπέροχο πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει κάποιος! Μου είπε κάνοντάς με να χαμογελάσω. Έλα μπορούμε ακόμα να φτιάξουμε την βραδιά μας! Μου είπε αφού σηκώθηκε όρθιος και μετά από λίγη σκέψη σηκώθηκα και εγώ και βγήκαμε έξω.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Δύο ώρες αργότερα...

Void: Αποκλείεται! Είπε γελώντας καθώς κάνουμε βόλτα τρώγοντας μαλλί της γριάς.

Alexa: Και όμως πλαστογραφούσα τις υπογραφές τους! Κυρίως του Klaus που μου έλεγε όχι στις εκδρομές επειδή θα είχε αγόρια.

Void: Και του Kol γιατί?

Alexa: Ξεχνούσε να υπογράψει πάντα άρα έπρεπε κάποιος να το κάνει δεν φταίω εγώ ενώ ο Stefan έλεγε συνέχεια σε λίγο σε λίγο και το σε λίγο δεν ερχόταν ποτέ. Του είπα γελώντας.

Void: Πες μου και άλλα τέτοια μου αρέσουν. Είπε χαμογελώντας μου.

Alexa: Ηηηη θυμήθηκα κάτι πολύ άσχετο! Λέω χωρίς να σταματήσω να γελάω.

The return Where stories live. Discover now