Klaus's POV
Επόμενη μέρα το πρωί....
Caroline: Klaus έχουν έρθει τα αδέρφια σου κάτω, οι Salvatore και ο Theo.
Klaus: Το ξέρω!
Caroline: Είναι θυμωμένοι.
Klaus: Δηλαδή?
Caroline: Η Freya θέλει να την σκοτώσετε. Μου ανακοίνωσε. Πες μου πως δεν θα το δεχτείς σε παρακαλώ. Μου είπε τρομαγμένη.
Klaus: Μην ανησυχείς αγάπη. Είπα μελαγχολικά και έφυγα για να κατέβω κάτω.
Freya: Επιτέλους ήρθες!
Klaus: Ήρθα που να μην ερχόμουν ήρθα.
Rebekah: Τι θα κάνουμε με την αδερφή μας?
Klaus: Να την αφήσουμε ήσυχη παίζει ή μπα?
Elijah: Δεν νομίζω!
Freya: Έχει ξεφύγει! Ψηφίζω να την σκοτώσουμε πριν το κάνει εκείνη.
Damon: Δεν θα σκοτώσουμε την αδερφή μας! Είπε αμέσως χωρίς να το σκεφτεί.
Stefan: Συμφωνώ αν και έχει ξεφύγει δεν θα την σκοτώσουμε.
Elijah: Τότε ας την κλείσουμε στον οίκο Άικεν.
Klaus: Προτείμω να την αφήσω να με σκοτώσει!
Damon: Ούτε αυτό θα το κάνουμε! Πες τους Stefan.
Stefan: Ίσως όμως αυτή να είναι η καλύτερη λύση και θα είναι μόνο μέχρι να ανοίξει την ανθρωπιά της.
Lexi B: Τι λες ρε Stefan? Αντί να της θυμίσετε ποια είναι και γιατί παλεύεις θα την κλείσετε εκεί μέσα λες και είναι τρελή?
Stefan: Είναι για το καλύτερο Lexi.
Lexi B: Στο ορκίζομαι πως αν το δεχτείς θα πάω με το μέρος της ακόμα και αν μισώ τα βαμπίρ χωρίς ανθρωπιά. Και όχι μόνο θα πάω μαζί της αλλά θα την βοηθήσω να πάρει και εκδίκηση.
Stefan: Συγγνώμη Lexi αγαπώ την αδερφή μου και το ξέρεις αλλά αυτή είναι η μόνη λύση.
Lexi B: Εντάξει! Είπε παίρνοντας τα πράγματά της και έφυγε.
Elijah: Τώρα που συμφωνούμε όλοι μπορούμε να συνεχίσουμε.
Klaus: Συγγνώμη αδερφέ αλλά οι μόνοι που έχουν ξεφύγει είστε εσείς εγώ δεν συμφωνώ.
Elijah: Klaus πήγε να σε σκοτώσει!
Klaus: Ναι και μου άξιζε.
Freya: Έχεις τρελαθεί?
Klaus: ΌΧΙ ΕΣΕΊΣ ΈΧΕΤΕ ΤΡΕΛΑΘΕΊ ΓΑΜΏΤΟ! Φώναξα έξαλλος. ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΛΕΜΉΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΉ ΜΑΣ! Και στο κάτω κάτω έχει κάθε δίκαιο να μας μισεί και να θέλει εκδίκηση.
YOU ARE READING
The return
FanfictionΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...