Theo's POV
Theo: Όχι! Αυτή θα την κρατήσω. Θα τα φτιάξουμε όλα από την αρχή, θα βρούμε έναν τρόπο μαζί να τα διορθώσουμε όλα όπως παλιά αρκεί να μου δώσεις άλλη μια ευκαιρία.
Alexa: Είχες την ευκαιρία σου. Και μάλιστα είχες πάνω από μια. Μου απάντησε σκληρά και γύρισε να μπει μέσα.
Theo: Alexa σε ικετεύω μην μου το κάνεις αυτό. Το ξέρω έκανα μαλακίες εντάξει? Δεν μπορώ να πάρω πίσω τον πόνο που σου προκάλεσα αλλά σε ικετεύω άσε με να σε βοηθήσω τώρα, άσε με να είμαι εδώ για εσένα.
Alexa: Γαμώτο ρε Theo μην μιλάς. Λέει χωρίς καν να με κοιτάει. Μην με κοιτάς με αυτό το βλέμμα. Συνέχισε ενώ γύρισε ξανά προς το μέρος μου.
Theo: Τι σημαίνει αυτό? Ρώτησα σκουπίζοντας ένα δάκρυ μου.
Alexa: Ξεκουμπίσου πριν σε σκοτώσω. Μου απάντησε σοβαρά.
Theo: Σε παρακαλώ μην με διώχνεις. Της λέω παρακλητικά και γονατίζω βγάζοντας το δαχτυλίδι που μου είχε επιστρέψει. Σε ικετεύω Alexa συγχώρεσέ με. Συνέχισα κοιτάζοντάς την στα μάτια και εκείνη μοιάζει να εκπλήσσεται.
Alexa: Σήκω επάνω ρε έχουμε γίνει ρεζίλι. Είπε εννοώντας κάτι γιαγιάδες που έχουν βγει και μας κοιτάζουν από τα γύρω σπίτια.
Theo: Δεν με νοιάζει Alexa σ'αγαπώ και δεν με νοιάζει τίποτα άλλο αυτή την στιγμή. Για εμένα δεν υπάρχει τίποτα άλλο γύρω μου μόνο εσύ.
Alexa: Γιατί πρέπει να μου το κάνεις τόσο δύσκολο? Με ρωτάει βουρκωμένη και εγώ νιώθω πως όλη η ύπαρξή μου εξαρτάται από την απάντηση που θα μου δώσει και οι πεταλούδες στο στομάχι μου κάνουν πάρτι, το ίδιο γαμημένο συναίσθημα τόσα χρόνια μετά. Σήκω επάνω Theo με έπεισες. Μου είπε και εγώ κόλλησα να την κοιτάζω. Σε συγχωρώ αλλά θα πρέπει να κερδίσεις την εμπιστοσύνή μου.
Theo: Θα το κάνω! Στο ορκίζομαι πως θα το κάνω. Είπα χαρούμενος αφού σηκώθηκα όρθιος και την αγκάλιασα. Άρα μου δίνεις άλλη μία ευκαιρία?
Alexa: Τι να κάνω που πάω και ερωτεύομαι τους πιο λάθος ανθρώπους? Με ρώτησε και εγώ της φόρεσα το δαχτυλίδι αλλά δεν ξέρω πως να νιώσω για αυτό που είπε.
Theo: Πως να νιώσω εγώ τώρα για αυτό? Απόρησα.
Alexa: Να σκάσεις βασικά! Μου είπε και πριν απαντήσω με φίλησε.
Μόλις διακόψαμε το φιλί μας παράτησα τις γιαγιάδες δίπλα να λένε κάτι κοιτώντας μας και να κλαίνε ενώ η Alexa γελάει.
YOU ARE READING
The return
FanfictionΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...