Theo's POV
Ίδια μέρα το βράδυ...
Alexandra: Theo να σε ρωτήσω κάτι? Ρώτησε καθώς εκείνη μαγείρευε και εγώ απλώς κάθομαι και χαζεύω στο κινητό μου.
Theo: Φυσικά! Πες μου.
Alexandra: Όταν η Alexa ανοίξει την ανθρωπιά της θα πρέπει να διαλέξεις και θα ήθελα να ξέρω... Πρέπει να ξέρω... Εγώ ή εκείνη Theo? Και σε παρακαλώ μην μου πεις ψέματα αλήθεια είναι εντάξει αν επιλέξεις εκείνη.
Theo: Alexandra άκου με. Της είπα καθώς σηκώθηκα όρθιος και τώρα κοιταζόμαστε στα μάτια. Την Alexa την ερωτεύτηκα και την αγάπησα όσο τίποτα άλλο αλλά ήμασταν μικροί όταν ερωτευτήκαμε. Κάναμε και οι δύο πολλά λάθη, περάσαμε πολλά και ναι νοιάζομαι ακόμα για εκείνη! Ακόμα και αν ευχόμουν να μην το κάνω. Αλλά αυτός ο κύκλος της ζωής μου έχει κλείσει Alexandra τώρα υπάρχεις μόνο εσύ. Σ'αγαπώ και θέλω να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου μαζί σου! Της είπα αγκαλιάζοντάς την.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Klaus's POV
Μόλις μπήκα από το παράθυρο στο δωμάτιο της Alexa's όπου εκείνη κοιμάται. Την κοίταξα και χαμογέλασα.
Klaus: Συγγνώμη! Συγγνώμη για όλα! Έπρεπε να το είχα πει χρόνια πριν αλλά δεν είχα το θάρρος! Άλλωστε πάντα ήσουν η πιο θαρραλέα. Και στα λέω αυτά όσο κοιμάσαι γιατί ποτέ δεν θα καταφέρω να στα πω κοιτώντας σε στα μάτια. Ξέρω πως δεν ήμουν πάντα εκεί όταν με χρειαζόσουν αλλά είσαι η μικρή μου αδερφή και σ'αγαπώ. Μακάρι να μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω και θα τα έκανα όλα διαφορετικά! Αν ήξερα τι περνούσες όλα αυτά τα χρόνια όλα θα ήταν διαφορετικά τώρα. Αλλά στο ορκίζομαι πως τώρα θα σε προστατεύσω με κάθε κόστος! Ό,τι και αν γίνει δεν θα σε αφήσω αυτή την φορά. Μου λείπει ο παλιός εαυτός σου όμως εκείνος που μου χαμογελούσε που και που. Λέω ψιθυριστά δακρύζοντας ενώ εκείνη κοιμάται ήρεμα και εγώ αφού της άφησα ένα απαλό φιλί στο μέτωπο και την σκέπασα έφυγα.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Caleb's POV
Κάθομαι στο καναπέ με την Ειρήνη και τρώμε βλέποντας ταινία μόλις χτύπησε το κουδούνι.
Ειρήνη: Πήγαινε μια ρε αγάπη μου γιατί βαριέμαι.
Άνοιξα την πόρτα και έχω να πω πως το ήξερα άντε γειά.
Caleb: Α γειά σου Melody έλα πέρασε μέσα. Είπα και εκείνη το έκανε.
Ian: Είσαι ηλίθιος! Είπε γελώντας και μπήκε μέσα.
أنت تقرأ
The return
أدب الهواةΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...