16| I'm in love with you

75 8 62
                                    

Alexa's POV

Αφού τελείωσα με τον Stefan πήγα στο σπίτι της Stefanie αλλά δεν την βρήκα άρα ήρθα στου Theo.

Χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει η Alexandra.

Alexandra: Γειά! Είπε χαμογελώντας.

Alexa: Είναι εδώ η Stefanie? Ρώτησα κατευθείαν.

Enzo: Μαμααα ποιος ήρθε? Μας διέκοψε ενώ τον είδα να τρέχει στην πόρτα γελώντας.

Alexandra: Είναι μια φίλη απάντησε γλυκά.

Enzo: Σας θυμάμαι! Είπε χαμογελώντας. Εσείς με θυμάστε? Ρώτησε γλυκά.

Alexa: Φυσικά και σε θυμάμαι! Απάντησα χαμογελώντας γιατί είναι και πέντε χρονών το πολύ.

Enzo: Ήρθατε να παίξουμε?

Theo: Όχι! Απάντησε από πίσω τους. Πηγαίνετε μέσα! Είπε στον Enzo και την Alexandra και εκείνοι το έκαναν. Τι θες στο σπίτι μου?

Alexa: Εννοείς το σπίτι που έφτιαξες για εμένα? Τι γλυκό να μένεις με την νέα σου οικογένεια εδώ και κοιμάσαι μαζί της στο κρεβάτι μας. Τον ειρωνεύτηκα.

Theo: Σκάσε γαμώτο! Τα καταστρέφεις όλα! Ψιθύρισε.

Alexa: Συγγνώμη το ξέχασα πως είσαι και ψεύτης εκτός των άλλων!

Theo: Δεν είμαι ψεύτης απλώς προτείμω κάποια πράγματα να τα κρύβω.

Alexa: Ψεύτης με άλλα λόγια! Όταν καταλάβεις πως δεν την θες μην τρέχεις πίσω μου.

Theo: Όσο για αυτό στο υπόσχομαι πως δεν θα το κάνω!

Alexa: Μην δίνεις υποσχέσεις που δεν μπορείς να κρατήσεις Theo!

Theo: Σταμάτα να το λες αυτό! Κάθε φορά που σου υπόσχομαι κάτι λες το ίδιο πράγμα! Αυτή την υπόσχεση θα την κρατήσω.

Alexa: Μα ποτέ δεν τις κρατάς δεν φταίω εγώ και για αυτό!

Theo: Τι θέλεις εδώ?

Alexa: Α μπα όταν δεν μας συμφέρει αλλάζουμε κουβέντα Theo?

Theo: Θα μου πεις γιατί ήρθες εδώ?

Alexa: Πφφφ καλά! Θέλω να δω την Stefanie.

Theo: Γιατί?

Alexa: Άσε τα γιατί και πες μου αν είναι εδώ γιατί βαριέμαι να κάνω ξόρκι εντοπισμού.

Theo: Εδώ είναι!

Alexa: Ωραία τι στέκεσαι και με κοιτάς σαν ηλίθιος πήγαινε φώναξέ την διαφορετικά θα έρθω εγώ να παίξω και με τον Enzo δείχνοντάς του τι μπορεί να κάνει ένα βαμπίρ σε κάποιον άλλο. Είπα χαμογελώντας.

The return Where stories live. Discover now