Alexa's POV
1 εβδομάδα αργότερα
Rebekah: Είναι εντάξει να νοιάζεσαι Alexa! Την ακούω να μου λέει στην προσπάθειά της να φέρει πίσω την ανθρωπιά μου. Σε παρακαλώ γυρνά πίσω δεν αντέχω να σε βλέπω έτσι. Λύγισε.
Klaus: Rebekah βγες έξω θέλω να μιλήσω με την αδερφή μου! Άκουσα την φωνή του και εκείνη βγήκε έξω ενώ πλέον εκείνος κάθεται δίπλα μου.
Alexa: Πρέπει να φύγω από εδώ! Κατάφερα να του πω.
Klaus: Το ξέρω! Το ξέρω! Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να σε βγάλω. Είπε δακρύζοντας κοιτώντας με. Δεν αφήνουν τον Kol να έρθει! Με ενημέρωσε.
Alexa: Δεν με νοιάζει! Θέλω απλώς να φύγω.
Klaus: Θα σε βγάλω από εδώ στο υπόσχομαι. Είπε κρατώντας μου το χέρι.
"Πρέπει να με αφήσεις να γυρίσω"
Όχι.
"Θα πεθάνουν και αυτοί προσπαθώντας να σε σώσουν αλλά και εσύ αν μείνεις λίγο ακόμα εδώ μέσα γαμώτο."
Klaus: Έχω μια ιδέα! Μου είπε κοιτάζοντας με. Έχω μια ιδέα για το πως θα μπορούσες να φύγεις.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Kol's POV
Davina: Κάτι πρέπει να κάνουμε.
Isaac: Δεν με νοιάζει αν θα με σκοτώσουν απλώς ας μπούμε εκεί να την βοηθήσουμε.
Kol: Όχι! Δεν μπορεί να πεθάνει κανείς! Αν χρειαστεί όμως να γίνει αυτός θα είμαι εγώ Isaac όχι εσύ.
Void: Εγώ πάλι δεν νοιάζομαι για κανέναν σας! Θα την πάρω πίσω σήμερα! Είπε καθώς σηκώθηκε όρθιος.
Lexi R: Τι έχεις σκοπό να κάνεις?
Void: Θα τους κάνω να μου την γυρίσουν πίσω τρέχοντας. Είπε και έφυγε.
Isaac: Καλά θα πάει αυτό!
Lexi B: Μόνο εμένα μου εμένα μου φαίνεται ύποπτη η εξαφάνιση της Katherine?
Davina: Δεν το είχα προσέξει καν πως λείπει για να είμαι ειλικρινής.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Theo's POV
Έχουν μαζευτεί όλοι στο σπίτι μου ως γνωστόν για να δούμε τι θα κάνουμε.
Freya: Πιστεύω πως θα ήταν καλύτερο να την σκοτώσουμε αφού δεν ανοίγει την ανθρωπιά της.
ČTEŠ
The return
FanfikceΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...