Alexa's POV
Μετά από ό,τι έγινε με τον Kai στο μπαρ μπαίνω στο παλιό σπίτι που έμενα με τον Kol και την Davina.
Τις τελευταίες ημέρες μένω εδώ μόνη μου.
Μπαίνω στο παλιό μου δωμάτιο, ξαπλώνω στο κρεβάτι κοιτάζοντας τους τοίχους τους οποίους έχουμε γεμίσει με τον Theo με διάφορα.
Ακούω το κουδούνι μου να χτυπάει.
Ακόμα δεν ξάπλωσα δηλαδή έλεος.
Ανοίγω την πόρτα και είναι ο Kol.
Kol: Δεν με νοιάζει πως και τι θα μου πεις τι έχεις πάθει τώρα! Μου είπε μπουκάροντας μέσα.
Alexa: Γειά σου και εσένα. Του λέω κλείνοντας την πόρτα.
Kol: Μικρή λέγε και άσε τα αυτά.
Alexa: Να πω τι?
Kol: Τα νέα σου! Με ειρωνεύεται. Εσύ τι λες κούκλα μου? Να μου πεις ποιος σε πείραξε να τον σκοτώσω. Αυτό να μου πεις. Συνέχισε.
Alexa: Καλά είμαι αλήθεια.
Kol: Ναι το βλέπω! Λέει κοιτώντας φρικαρισμένος τα άδεια μπουκάλια από μπέρμπον κυρίως που βρίσκονται πεταμένα στον χώρο. Ρε λέγε ποιος σε πείραξε? Ρωτάει ξανά.
Alexa: Κανείς! Δεν με πείραξε κανείς!
Kol: Τότε γιατί ρε καρδιά μου τους σπρώχνεις όλους μακριά σου?
Alexa: Γιατί θέλω να μείνω μόνη. Είναι πιο εύκολο έτσι.
Kol: Ποιο είναι πιο εύκολο ρε χαμένο?
Alexa: Δεν... Δεν ξέρω!
Kol: Γιατί ρε μάτια μου το κάνεις αυτό?
Alexa: Σ'αγαπώ Kol! Αλλάζω κουβέντα αλλά νιώθω την ανάγκη να το πω.
Kol: Και εγώ σ'αγαπώ αλλά ρε κορίτσι μου δεν μπορώ να σε καταλάβω ώρες ώρες.
Alexa: Το ξέρω! Δεν χρειάζεται να με καταλάβεις μου αρκεί που είσαι εδώ μαζί μου.
Kol: Πάντα θα είμαι μαζί σου. Ό,τι και αν γίνει! Ακόμα και αν νομίζεις πως δεν είμαι.
Alexa: Ευχαριστώ!
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Klaus' POV
Μια ώρα αργότερα...
Klaus: Έχω εγώ προβλήματα διαχείρισης θυμού? ΕΓΩ? ΑΚΟΎΣ ΕΚΕΊ Η ALEXA! Ναι εντάξει είμαι λίγο οξύθυμος αλλά όχι και τόσο.
VOUS LISEZ
The return
FanfictionΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...