Katherine's POV
Εκεί που κάθομαι ωραία και καλά με τον Paul και βλέπουμε ταινία ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι.
Ανοίγω την πόρτα και αυτό που βλέπω με σοκάρει.
Katherine: Τι στον διάολο κάνεις εδώ πάλι? Ρώτησα κοιτώντας αμήχανα τριγύρω.
Alexa: Μην ανησυχείς! Ξέρουν! Με βρήκαν!
Katherine: Πλάκα μου κάνεις? Πως?
Alexa: Πφφφ μεγάλη ιστορία!
Katherine: Ξέρουν? Ρώτησα φοβισμένη.
Alexa: Φυσικά και όχι δεν τους είπα τίποτα ακόμα και χωρίς ανθρωπιά κρατάω τον λόγο μου Kath!
Katherine: Εντάξει εντάξει σε πιστεύω! Αλλά πρέπει να φύγεις από εδώ τώρα.
Paul: Γιατί? Θα χαιρόμουν πολύ να μάθω τι κρύβεται εσείς οι δύο! Ειδικά η μία από εσάς που δέκα χρόνια τώρα είναι λίγο νεκρή!
Katherine: Ναι... Αμμ Paul θα σου εξηγήσω σε λίγο!
Alexa: Ώρα για εμένα να φύγω μάλλον! Βασικά ένα λεπτό! Τι έχω χάσει στις ζωές τους? Θέλω να ξέρω αν είναι παίξουμε δίκαια.
Katherine: Το μόνο συνταρακτικό είναι πως ο Theo παντρεύτηκε ξανά και έκανε παιδί!
Alexa: Τέλεια! Είπε χαμογελώντας ψυχρά και έφυγε.
Paul: Σε ακούω! Μου είπε αυστηρά και εγώ χαμογέλασα.
Katherine: Αν σου πω πως ξέρω ότι είναι ζωντανή από την πρώτη στιγμή θα θυμώσεις?
Paul: ΤΙ ΈΚΑΝΕΣ ΛΈΕΙ?
Katherine: Κατάλαβα ναι! Αλλά έχω καλή δικαιολογία που δεν είπα τίποτα!
Paul: Απείλησε την ζωή σου!
Katherine: Ούτε κατά διάνοια όμως!
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Theo's POV
Klaus: Πως? Πως? Πως? Συνεχίζει να παραλογίζεται χωρίς να μας λέει γιατί ενώ ο Damon γελάει.
Freya: Τόση ώρα σας κοιτάζω και προσπαθώ να καταλάβω ποιος είναι πιο ηλίθιος αλλά δεν μπορώ.
Stefan: Ορίστε αυτός που γελάει λες και βλέπει κάτι αστείο!
Klaus: Θα σε σκοτώσω αν δεν σκάσεις?
Damon: Μπορείς ή θα τις φας πάλι? Λέει γελώντας.
Theo: Θέλει να εξηγήσει κάποιος και σε εμάς τι έγινε γιατί έχουμε και δουλειές?
VOUS LISEZ
The return
FanfictionΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...