Kol's POV
Alexa: Δεν μπορώ να το ελέγξω Kol.
Kol: Μπορείς! Πιστεύω σε εσένα!
Alexa: Την ακούω ξανά Kol σε παρακαλώ φύγε. Δεν θέλω να σου κάνω κακό.
Theo: Εάν σε βοηθήσει κάνε σε εμένα.
Alexa: Δεν καταλαβαίνεις! Ποτέ δεν το έκανες έτσι και αλλιώς! Δεν θέλω να σε σκοτώσω Theo.
Kol: Η φωνή τι θέλει Alexa?
Alexa: Να σκοτώσω και τους δυο σας. Και από την ώρα που έγινα τριβρύδιο την ακούω όλο και πιο δυνατά δεν ξέρω τι να κάνω.
Kol: Έγινες τι? Ρώτησα αγχωμένος.
Alexa: Κάπως, δεν ξέρω πως, πήρα την δύναμη του Scott είμαι τριβρύδιο Kol. Μου είπε δείχνοντάς μου τα άλλα μάτια της.
Theo: Πως είναι δυνατόν αυτό? Απόρησε.
Alexa: Δεν ξέρω! Θέλω απλώς να ουρλιάξω! Λέει ενώ απομακρύνετε από κοντά μου.
Δεν ξέρω πως να την βοηθήσω αυτή την στιγμή.
Theo: Κάνε το!
Alexa: Τι? Ρωτάει τρομαγμένη και εκείνος την πλησιάζει.
Ίσως έχει δίκιο ο μαλάκας οπότε περιμένω να δω.
Theo: Alexa ούρλιαξε! Βγάλε το από μέσα σου. Της είπε και εκείνη γυρίζοντας την πλάτη της σε εμάς ούρλιαξε.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Theo's POV
Της είπα να ουρλιάξει και το κάνει. Γύρω μας μπορείς να διακρίνεις παντού φωτιά σαν να είσαι στην κόλαση. Ουρλιάζει σαν να έχει ανάγκη να το κάνει, σαν να αφήνει όλα τα συναισθήματά της ελεύθερα.
Κάποια στιγμή σταμάτησε και η φωτιά έσβησε αφήνοντας πίσω της καμένη γη μέχρι εκεί που βλέπει το μάτι.
Alexa: Εγώ το έκανα αυτό? Απόρησε σοκαρισμένη καλύπτοντας με το χέρι της το στόμα της.
Kol: Δεν πειράζει. Αρκεί να έσκασε η φωνή.
Alexa: Δεν την ακούω πια αλλά-
Kol: Σσσςς δεν έχει αλλά αυτό έχει σημασία τώρα! Της είπε αγκαλιάζοντάς την ενώ φάνηκε ανακουφισμένος.
Ξέρω πως κάτι πάει λάθος φαίνεται στο βλέμμα του Kol που μοιάζει έτοιμος να τρελαθεί απλώς δεν ξέρω πόσο άσχημα είναι τα πράγματα.
Alexa: Εγώ φταίω Kol! Δεν έπρεπε να με φέρεις πίσω! Λέει κλαίγοντας.
Kol: Δεν φταις εσύ μικρή!
YOU ARE READING
The return
FanfictionΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...