58| Who the hell are you?

61 10 7
                                    

Alexa's POV

Alexa: Όλοι γύρω μου πεθαίνουν εξαιτίας μου καλύτερα να είσαι μακριά μου. Ευχαριστημένος τώρα?

Isaac: Δεν καταλαβαίνω!

Alexa: Δεν χρειάζεται να καταλάβεις.

Isaac: ΟΧΙ ΡΕ ALEXA ΕΓΩ ΉΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΚΑΝΕΊΣ. Θέλω να ακούσω μια καλή δικαιολογία λοιπόν που γίνεσαι κακή φίλη. Μου λέει θυμωμένος δακρύζοντας λίγο και εγώ σηκώνομαι όρθια.

Alexa: Συγγνώμη που γίνομαι κακή φιλη όπως λες Isaac. Συγγνώμη που σε πληγώνω αλλά όποιος νοιάζεται για εμένα πεθαίνει.

Isaac: Τι εννοείς?

Alexa: Εννοώ πως ο Kol ετοιμάζεται να θυσιαστεί για εμένα. Θα πεθαίνει αν δεν βρω έναν άλλο τρόπο σύντομα. Θα πεθάνει και θα φταίω εγώ.

Isaac: Τι? Δεν το ήξερα. Μου λέει με ένα μπερδεμένο ύφος. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω την συμπεριφορά σου όμως.

Alexa: Αν με μισούν δεν μπορούν να θυσιάσουν τα πάντα για εμένα. Απάντησα λυπημένα.

Isaac: Αυτό προσπαθείς? Να μας κάνεις όλους να σε μισήσουμε? Ρωτάει προσπαθώντας να συνειδητοποιήσει αυτά που το είπα. Δεν θα σε αφήσω να το κάνεις αυτό. Είπε αποφασιστικά.

Alexa: Δεν θα το θυμάσαι! Βλέπεις μπορώ να εξαναγκάσω κάθε υπερφυσικό ον εκτός από αρχέγονους και την Hope.

Isaac: Όχι, όχι σε παρακαλώ. Θέλω μόνο να σε βοηθήσω μην με κάνεις να το ξεχάσω. Μου λέει αλλά εγώ τον πλησιάζω λίγο περισσότερο κοιτώντας τον στα μάτια.

Alexa: Ξέχνα ό,τι σου είπα απόψε. Είμαι απλώς μία ψυχρή σκύλα που νοιάζεται μόνο για τον εαυτό της για αυτό και σε απείλησα να μείνεις μακριά. Τώρα γυρνά σπίτι και ξένα πως με είδες. Τον εξαναγκάζω και τον βλέπω απλώς να εκτελεί αυτό που του είπα.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Αργότερα...

Είμαι σε ένα πάρτι που γίνεται στην θάλασσα και τρέφομαι από κάποιον τυχαίο.

???: Εσύ θα πρέπει να είσαι η βασίλισσα του θανάτου. Ακούω μια γυναικεία φωνή πίσω μου και γυρίζω να κοιτάξω.

Alexa: Σε εμένα μιλάς?

???: Βλέπεις κάποιον άλλον ζωντανό εδώ πέρα?

Alexa: Εντάξει! Ποια στον διάολο είσαι?

???: Το όνομά μου είναι Diana Petrova. (Η Diana είναι από την ιστορία του Gold8poison και για να καταλάβετε τι συμβαίνει λίγο μπορείτε να διαβάσετε το τελευταίο του κεφαλαίου "I'm stronger than you" βέβαια εγώ θα πρότεινα όλη την ιστορία καθώς είναι υπέροχη)

The return Where stories live. Discover now