31| You are perfect for eachother

76 10 45
                                    

Kol's POV

Είμαστε ακόμα στην σύναξη αλλά δεν βγάζουμε άκρη με τις μάγισσες.

Vincent: Παιδιά είμαι μαζί σας αλλά εδώ υπάρχουν και αθώοι με οικογένειες δεν μπορείτε να τους κρατάτε εδώ.

Davina: Το ξέρω!

Kol: Εγώ ψηφίζω να τις κάψουμε όλες για σιγουριά.

Vincent: Kol με το τους σκοτώσεις όλους δεν θα κερδίσεις κάτι! Είμαι κατά του να σκοτώσουμε την αδερφή σου αλλά η σκοτεινή πλευρά της μπορεί να καταστρέφει ολόκληρες χώρες!

Davina: Θα υπάρχει ένας τρόπος να το σταματήσουμε, να εμποδίσουμε την σκοτεινή πλευρά της από το να την κυριεύσει.

Vincent: Υπάρχει ένας τρόπος αλλά δεν θα σας αρέσει! Λέει κοιτάζοντάς με.

Kol: Όπως? Να την σκοτώσουμε?

Vincent: Όχι! Όχι να την σκοτώσουμε!

Davina: Αλλά?

Vincent: Πόσα είστε πρόθυμοι να θυσιάσετε?

Kol: Τα πάντα! Απάντησα χωρίς καν να το σκεφτώ. Ποιος είναι ο άλλος τρόπος Vincent?

Vincent: Μπορούμε να μοιράσουμε το σκοτάδι σε τέσσερις αρχέγονους ΑΛΛΆ αυτό σημαίνει πως δεν θα μπορείς να έρθεις σε επαφή με κανένα από τα αδέρφια σου. Εκτός της Freya's το ίδιο ισχύει και για τους άλλους τρεις θα πρέπει να είστε μακριά ο ένας από τον άλλον. Για πάντα.

Kol: Με λίγα λόγια μου λες πως θα πρέπει να μείνω μακριά από την αδερφή μου?

Vincent: Ναι και από τους άλλους!

Kol: Δεν με νοιάζει για τους άλλους!

Vincent: Πρέπει να αποφασίσετε γρήγορα τι θα κάνουμε όμως γιατί σύντομα η αδερφή σου θα αρχίσει να αποζητά περισσότερη δύναμη.

Davina: Kol θα υπάρχει και άλλος τρόπος!

Kol: Ναι να τους αφήσουμε να την σκοτώσουν.

Davina: Εάν το κάνεις αυτός δεν θα την ξαναδείς ποτέ Kol! Όχι από κοντά τουλάχιστον.

Kol: Ναι αλλά θα είναι καλά! Απάντησα στην Davina. Θα το κάνω! Είπα στον Vincent.

Vincent: Τα αδέρφια σου?

Kol: Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα στους έχω όλους εκεί που χρειάζεσαι θέλουν δεν θέλουν.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Alexa's POV

Ξύπνησα λίγο νωρίτερα οπότε αποφάσισα να φτιάξω πρωινό αλλά δεν έχω ιδέα τι μπορεί να τρώει για πρωινό ο Enzo άρα έχω φτιάξει λίγο από όλα για σιγουριά.

The return Where stories live. Discover now