64| You crossed the line

72 10 127
                                    

Alexa's POV

Alexa: Εάν επρόκειτο να κάνουμε μια τελευταία προσπάθεια υπάρχει κάτι που θα πρέπει να ξέρεις. Του λέω και με κοιτάζει ερωτηματικά. Έκανα κάτι με τον Kai! Ξεφουρνίζω και εκείνος γουρλώνει τα μάτια του και πνίγεται με το μπέρμπον που σχεδόν τον ανάγκασα να πιεί πριν λίγο.

Theo: Έκανες τι? Με ποιον? Λέει αφού περάσει το πρώτο σοκ.

Alexa: Νομίζω ξέρεις τι! Απαντάω πονηρά. Με τον Kai λέμε. Απαντάω και την δεύτερη ερώτησή του.

Theo: Μπορούσες να κάνεις κάτι με οποιοδήποτε ρε κοπέλα μου με τον κουμπάρο μας έπρεπε?

Alexa: Αυτός ήταν ο μόνος ζωντανός εκεί μέσα. Πάντως ήταν τόσο καλός που-

Theo: ΜΗΝ ΜΙΛΆΣ ΆΛΛΟ ΚΑΤΆΛΑΒΑ! Με διακόπτει αφού φοβάται την συνέχεια αυτών που θα πω. Δηλαδή εσείς το τηρείται κανονικά το ο κουμπάρος την κουμπάρα... Ούτε να σκέφτομαι δεν θέλω. Λέει ενώ τρέμει από τα νεύρα του και το σοκ.

Alexa: Όχι έγινε μόνο μια φορά αλλά ήταν τόσο καλός που θα το έκανα ξανά. Λέω γελώντας για να τον πειράξω λίγο.

Theo: Αυτό ήταν θα τον σκοτώσω. Λέει πηγαίνοντας να βγει από την πόρτα.

Alexa: Theo! Τον σταμάτησε η φωνή μου.

Theo: Χριστέ μου! Τι έχει και άλλο? Ρωτάει ελαφρώς τρομαγμένος.

Alexa: Εγώ το ξεκίνησα όλο αυτό. Του λέω και έχει μένει με το στόμα ανοιχτό.

Theo: Τι-τι εννοείς? Τραυλίζει.

Alexa: Ε ξέρεις! Λίγο το ποτό, λίγο η ωραία ατμόσφαιρα με τα πτώματα γύρω μας, λίγο ότι τον εξανάγκασα να παραδεχτεί πως το θέλει, λίγο το ότι ο Kai είναι θεός... Εεε ρε αγάπη μου δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Του λέω γελώντας όλο και περισσότερο με την έκφραση στο πρόσωπό του.

Τον λυπάμαι λίγο βέβαια γιατί του λέω την αλήθεια αλλά έχω καιρό να γελάσω τόσο οπότε δεν θα σταματήσω τώρα.

Theo: Αυτό ήταν θα πεθάνει. Θα τον κάνω κομματάκια και θα τον σκορπίσω σε όλους τους κάδους της Νέας Ορλεάνης. Λέει σφίγγοντάς τα χέρια του σε γροθιές.

Alexa: Μα ρε αγάπη μου εγώ το ξεκίνησα.

Theo: ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΣΚΟΤΏΣΩ ΕΣΕΝΑ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΧΩ ΤΎΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΌΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΜΊΖΕΡΗΣ ΖΩΟΎΛΑΣ ΜΟΥ.

Alexa: Επίσης είμαι δυνατότερη. Ψιθύρισα γελώντας.

Theo: Αλήθεια τώρα? Αυτό έχεις να πεις?

The return Donde viven las historias. Descúbrelo ahora