Alexa's POV
Γυρίζω στο σπίτι αλλά η φωνή μιας γειτόνισσας από το απέναντι σπίτι με σταματάει.
???: Τίνος είσαι κορίτσι μου? Ρώτησε η μεγάλη σε ηλικία γυναίκα στα ελληνικά.
Πάλι καλά που ρώτησε εμένα και όχι κανέναν άλλο να την κοιτάει σαν να είναι εξωγήινος.
Alexa: Δεν είμαι από εδώ! Απάντησα ευγενικά.
???: Έλα εδώ να σε δούμε καλέ. Λέει αφού προφανώς και έχουν μαζευτεί όλες οι γειτόνισσες που είναι στην ηλικία της εκεί.
Τέλος πάντων πλησίασα στο σπίτι για να μην είμαι αγενής.
???: Και από πού είσαι?
Alexa: Είμαι από την Νέα Ορλεάνη.
???: Μαρή Μαρίκα ρώτα πρώτα την κοπέλα πως την λένε. Πως σε λένε κορίτσι μου?
Alexa: Με λένε Alexa! Συστήθηκα.
Μαρίκα: Alexa τι?
Alexa: Alexa Mikaelson Salvatore. Απάντησα και η κυρία που πριν με ρώτησε το όνομά μου πάγωσε.
Μαρίκα: Και το παλικάρι που σου έκανε πρόταση ο αρραβωνιαστικός σου?
Alexa: Ο Theo? Όχι βασικά απλώς ζητούσε συγγνώμη για κάτι είμαστε ήδη παντρεμένοι.
???: Συγγνώμη Salvatore είπες? Απόρησε εκείνη η κυρία.
Μαρίκα: Έτσι ζητάτε συγγνώμη εσείς στα μέρη σας?
Alexa: Ναι Salvatore είπα. Απάντησα αποφεύγοντας την τελευταία ερώτηση.
???: Έλα λίγο μαζί μου κορίτσι μου. Μου είπε η γυναίκα που ακόμα δεν μου έχει συστηθεί και εγώ την ακολούθησα μέσα στο σπίτι.
Alexa: Ποια είστε? Ρώτησα αφού μπήκαμε στο υπνοδωμάτιό της.
???: Rose... το όνομά μου είναι Rose.
Alexa: Δεν καταλαβαίνω! Θα έπρεπε να σας ξέρω από κάπου?
Rose: Όχι απλώς το επίθετο σου μου θύμισε κάποιον ξεχωριστό. Και τα δύο επίθετά σου τα ξέρω αλλά το ένα... Άρα Salvatore όπως λέμε Damon Salvatore?
Alexa: Ναι! Είμαι αδερφή του. Της είπα και εκείνη χαμογέλασε βγάζοντας μια φωτογραφία από ένα συρτάρι.
Rose: Δεν ήξερα πως έχει αδερφή. Είπε χαμογελώντας κοιτώντας την φωτογραφία της, από όταν ήταν νέα προφανώς, με τον αδερφό μου. Αγάπησα τον αδερφό σου αλλά βλέπεις τα θέλω μας δεν συμβάδιζαν, εγώ ήθελα μια φυσιολογική ζωή ως άνθρωπος και εκείνος να μείνει βαμπίρ. Έτσι μου έδωσε το αντίδοτο και από εκείνη την ημέρα δεν τον είδα ξανά. Όταν πεθάνω το αντίδοτο είναι δικό του. Θα μπορεί να το κάνει ό,τι θέλει.
YOU ARE READING
The return
FanfictionΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...