28| You have to choose... me or her?

93 10 66
                                    

Alexa's POV

Επόμενη μέρα το πρωί...

Ξαφνικά πετάχτηκα από τον ύπνο μου τρομαγμένη.

Theo: Τι έγινε? Με ρώτησε αφού μάλλον τον ξύπνησα.

Alexa: Τίποτα! Όλα καλά! Απάντησα προσπαθώντας να σταθεροποιήσω την αναπνοή μου.

Theo: Έλα εδώ! Μου είπε και εγώ ξάπλωσα στην αγκαλιά του. Μου έλειψε να ξυπνάω μαζί σου! Μου είπε χαϊδεύοντάς μου τα μαλλιά.

Alexa: Δεν θέλω να γίνω σαν την Malia.

Theo: Τι εννοείς Alexa?

Alexa: Εννοώ πως αν θες αυτό να συνεχιστεί είναι ή εγώ ή η Alexandra.

Theo: Alexa έχω ένα μικρό παιδί με την Alexandra.

Alexa: Δεν σου ζήτησα να παρατήσεις το παιδί σου αλλά πρέπει να διαλέξεις. Δεν μπορείς να έχεις και τις δύο. Του είπα καθώς βγήκα από την αγκαλιά του.

Theo: Alexa δεν μπορούμε απλώς να το κρατήσουμε έτσι για λίγο?

Alexa: Δεν το πιστεύω πως όντως το λες αυτό! Λέω εκνευρισμένη χαστουκίζοντάς τον και σηκώθηκα όρθια όπως και εκείνος.

Theo: Καταλαβαίνω εντάξει? Αλλά σου ζητάω να με καταλάβεις και εσύ δεν είναι όλα τόσο εύκολα όσο νομίζεις.

Alexa: Πίστεψέ με τίποτα δεν είναι εύκολο σε αυτή την ζωή. Το ξέρω. Λέω θυμωμένη.

Theo: Θα την χωρίσω απλώς όχι ακόμα σε παρακαλώ μην θυμώνεις. Λέει πλησιάζοντάς με.

"Σκότωσέ τον"

"Κάνε τον να νιώσει τον πόνο όπως έκανε εκείνος σε εσένα"

"Χρησιμοποίησέ τον! Παίξε το ερωτευμένη μέχρι να φτάσει στα άκρα για εσένα και παράτα τον. Όπως έκανε εκείνος."

Αυτή η καταραμένη φωνή στο κεφάλι μου δεν λέει να το βουλώσει όμως ώρες ώρες και δεν καταλαβαίνω γιατί αφού έχω πίσω την ανθρωπιά μου.

Theo: Alexa, τα μάτια σου. Μου είπε τρομαγμένος.

Alexa: Γιατί πάντα πρέπει να καταστρέφεις ό,τι καλό συμβαίνει?

Theo: Τι?

Alexa: Τυρί! Αυτό που άκουσες! Κάθε μέρα λέω στον εαυτό μου "κάνε υπομονή Alexa. Δεν τα εννοούν αυτά που λένε. Κάνε υπομονή, θα αλλάξουν. Θα καταλάβουν!". Η αλήθεια όμως είναι ΠΟΤΕ δεν αλλάζει ΚΑΝΕΊΣ. ΚΑΤΈΣΤΡΕΨΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΆΡΤΗ ΣΟΥ ΡΕ! ΠΉΓΑ ΣΤΟΝ ΚΌΛΑΣΗ, ΑΝΈΧΤΗΚΑ ΤΟΝ TRISTAN, ΈΓΙΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΈΓΙΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΊΕΣ ΣΟΥ ΣΥΝΕΧΊΖΩ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΏ ΓΙΑΤΊ? ΓΙΑΤΊ THEO?

The return Where stories live. Discover now