Stefan's POV
Damon: Stefan η αδερφή μας τα έχασε. Είπε μπαίνοντας βιαστικά στο σπίτι.
Stefan: Τι έκανε πάλι αυτό το άγιο πλάσμα? Ρώτησα αγανακτισμένος.
Damon: Πέταξε την Elena σε έναν ωκεανό.
Lexi B: Δηλαδή πάει η ξινή τώρα? Τέλεια. Είπε γελώντας.
Damon: Όχι πρέπει να την βρούμε.
Lexi B: Όχι δεν πρέπει!
Stefan: Lexi πρέπει και το ξέρεις. Επίσης σε ποιον ωκεανό την πέταξε σου είπε για να ξέρουμε πού να ψάξουμε?
Damon: Μου είπε αλλά.... Δεν θυμάμαι!
Lexi B: Μας κάνεις κάποια πλάκα έτσι δεν είναι?
Stefan: Άχρηστος! Μια ζωή άχρηστος! Μονολόγησα.
Lexi B: Έπρεπε να της πεις να στο κάνει σκονάκι. Είπε γελώντας κοροϊδευτικά.
Damon: Αααα δίκιο έχεις δεν το σκέφτηκα.
Stefan: Εγώ παρετούμαι! Είναι ηλίθιος. Είπα αγανακτισμένος.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Theo's POV
Μόλις γύρισα στο σπίτι μου και βλέπω στο σαλόνι την Stefanie παίζει με τον Enzo.
Enzo: Γειά μπαμπά! Είπε μόλις με είδε και αφού σηκώθηκε από το πάτωμα έτρεξε να τον πάρω αγκαλιά.
Theo: Γειά σου γιέ μου! Είπα γελώντας δίνοντάς του ένα φιλί στο μάγουλο. Τι κάνετε εδώ? Ρώτησα παιχνιδιάρικα καθώς φίλησα και την Stefanie στο κεφάλι που ακόμα κάθεται στο πάτωμα περιμένοντάς μας.
Enzo: Φτιάχνουμε σπίτι με τα τουβλάκια! Είπε χαρούμενος.
Stefanie: Ναι αλλά ο μπαμπάς μόλις μας το διέλυσε. Είπε με κοίταξαν και οι δύο απογοητευμένοι.
Theo: Δεν πειράζει θα το φτιάξουμε ξανά! Είπα και κάθισα στο πάτωμα.
Enzo: ΘΑ ΠΑΊΞΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ? Είπε ενθουσιασμένος και η αλήθεια είναι πως νιώθω λίγες τύψεις αφού έχω μέρες να παίξω μαζί του.
Theo: Ναι θα παίξω μαζί σας! Απάντησα χαμογελώντας.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Enzo: Μπαμπά να σε ρωτήσω κάτι? Ρώτησε μετά από λίγο.
Theo: Για ρώτα!
Enzo: Μου είχες πει πως η μαμά της Stefanie, του Caleb και της Lexi έχει γίνει άγγελος στον ουρανό αλλά εγώ την είδα μια μέρα όταν ήμουν στο σχολείο με την μαμά. Πως γίνεται αυτό?
YOU ARE READING
The return
FanfictionΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...