Alexa's POV
Μόλις ξύπνησα και βλέπω την ώρα.
ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΜΊΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΈΡΙ!
Από ότι βλέπω ο Stefan έχει ξυπνήσει γιατί δεν είναι στο κρεβάτι οπότε σηκώνομαι και εγώ.
Έχω έναν τραγικό πονοκέφαλο πράγμα πολύ περίεργο αφού είμαι τριβρύδιο αλλά μάλλον δεν θα είναι κάτι.
Τέλος πάντων πηγαίνω στο μπάνιο να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπό μου.
Ο ΧΡΙΣΤΌΣ Η ΠΑΝΑΓΊΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΌΣΤΟΛΟΙ.
Κοιτάζομαι στον καθρέφτη και είμαι παρά πολύ χλωμή ενώ παρατηρώ πως η μύτη μου τρέχει αίμα.
Τι στην Katherine συμβαίνει?
Ξέρετε τι?
Δεν με νοιάζει να μάθω.
Προέχει η οικογένειά μου.
Ώρες ώρες πιστεύω πως το make up είναι η καλύτερη εφεύρεση της ανθρωπότητας.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Alexa: Καλημέρα οικογένεια! Λέω σαν να μην τρέχει τίποτα μόλις κατέβηκα κάτω.
Lexi B: Καλημέρα! Απαντά ευδιάθετα.
Stefan: Καλημέρα λέμε το πρωί όχι το μεσημέρι! Λέει κοροϊδευτικά.
Damon: Μην την αποπαίρνεις καλέ. Έλα να φας κάτι Alexa μου.
Alexa: Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ έχω δουλειές σήμερα.
Elena: Τόσο πολυάσχολη είσαι πια?
Alexa: Ναι! Βλέπεις πρέπει να βεβαιωθώ πως ο Theo ζει και δω τι σκατά γίνεται με τους Mikaelson.
Elena: Και δεν έχεις χρόνο ούτε για φαγητό? Ο αδερφός σου κουράστηκε για να σου φτιάξει να φας.
Alexa: Ναι μωρέ τον κούρασαν τα τοστ και- με διακόπτει ένας πολύ έντονος βήχας που με πιάνει ξαφνικά.
Stefan: Είσαι καλά? Ρώτησε ανήσυχα ενώ με πλησίασε με ταχύτητα βαμπίρ.
Alexa: Ναι καλέ σιγά! Μην φοβάσαι δεν θα πεθάνω από πνευμονία είμαι τριβρύδιο τώρα απλώς στραβοκατάπια.
Elena: Καλά λέει υπερβάλετε όπως πάντα.
Alexa: Έχει δίκιο η ξινή! Τώρα εγώ να φεύγω! Είπα και αφού τους χαιρέτησα έφυγα.
Τι στο καλό μου συμβαίνει ρε παιδιά σήμερα?
Τέλος πάντων...
Ποιος νοιάζεται?
Κανείς!
Ή τουλάχιστον όχι εγώ.
YOU ARE READING
The return
FanfictionΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...