56| You wanna fuck me

89 9 123
                                    

Alexa's POV

1 εβδομάδα αργότερα...

Είμαι σε ένα μπαρ μόνη μου και πίνω.

Kai: Πολύ νέκρα έχει πέσει εδώ μέσα. Ακούω την φωνή του.

Alexa: Πφφφ μια χαρά είναι. Λέω πίνοντας βότκα από το μπουκάλι.

Kai: Πόσο έχεις πιεί? Με ρωτάει περνώντας πάνω από τα πτώματα για να με πλησιάσει.

Alexa: Δεν ξέρω ρώτα τον μπάρμαν. Α ναι το ξέχασα τον σκότωσα.

Kai: Και μετά εγώ είμαι ο ψυχοπαθής.

Alexa: Ας πιούμε σε αυτό! Λέω σηκώνοντας το μπουκάλι ψηλά για λίγο και μετά συνεχίζω να πίνω.

Kai: Εγώ λέω να το αφήσεις κάτω αυτό. Μου λέει παίρνοντάς μου το μπουκάλι από τα χέρια.

Alexa: Έλα τώρα μην είσαι ξενέρωτος. Λέω απογοητευμένη.

Kai: Τι σου έκανε πάλι ο μαλάκας ο άντρας σου?

Alexa: Βασικά τίποτα αλλά τον χώρισα! Κρίμα για εκείνον.

Kai: Έκλεισες πάλι την ανθρωπιά σου?

Alexa: Όχι φυσικά!

Kai: Τότε προς τι όλη αυτή η τρέλα?

Alexa: Όπως το είπες, τρέλα! Ίσως τελικά να το έχασα και να αποφάσισα να γίνω η κακιά.

Kai: Ναι... δεν με πείθεις.

Alexa: Δεν έχει σημασία να σε πείσω αφού κάποια στιγμή θα πεθάνεις και εσύ. Του λέω γελώντας ενώ του βούτηξα από τα χέρια την βότκα.

Kai: Ναι θα πάρω τηλέφωνο τον Isaac.

Alexa: Βασικά στον Isaac είπα να με μην με ενοχλήσει ξανά διαφορετικά θα τον σκοτώσω. Του έδωσα και τον λόγο μου.

Kai: Με έχεις μπερδέψει. Γιατί να τα κάνεις όλα αυτά?

Alexa: Γιατί είμαι σκύλα ΑΛΛΆ έκανα και μια καλή πράξη!

Kai: Φοβάμαι να την ακούσω αλλά θα το ρισκάρω. Για πες... τι έκανες?

Alexa: Είπα στον Damon πως δεν θέλω το αντίδοτο και να το δώσει στην ξινή να το βάλει εκεί που ξέρει. Λέω χαμογελώντας υπερήφανη για τον εαυτό.

Kai: ΤΙ ΈΚΑΝΕ ΛΈΕΙ? Φωνάζει έκπληκτος. Υπάρχει κάποιος από την οικογένεια που να του μιλάς ακόμα? Με ρωτάει.

Alexa: Ο Kol αλλά δεν θα τον πάρεις τηλέφωνο. Του είπα αρπάζοντας και πετώντας το κινητό του στον τοίχο με δύναμη.

The return Where stories live. Discover now