Alexa's POV
Stefan: ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΔΙΆΟΛΟ ΣΚΈΦΤΕΣΑΙ? ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΘΆΝΕΙΣ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΟΥ? Φωνάζει με το που μπαίνουμε στο σπίτι του/μου όπως θέλετε πείτε το.
Alexa: Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μην φωνάζεις?
Stefan: Όχι δεν μπορώ ρε Alexa! Έχεις βάλει σκοπό της ζωής σου να με τρελάνεις κοπέλα μου? Ρωτάει απελπισμένος.
Alexa: Ναι μωρέ άλλη όρεξη δεν είχα να σε τρελάνω. Τον ειρωνεύομαι.
Stefan: Alexa μπορείς να σοβαρευτείς γαμώτο για λίγο?
Alexa: Με βλέπεις να γελάω Stef ή να έχω όρεξη για πλακίτσα? Ειρωνεύομαι ξανά.
Damon: Γιατί φωνάζετε καλέ?
Elena: Ε ναι κοιμάται ο κόσμος το βράδυ.
Lexi B: Δεν παθαίνει τίποτα να ξυπνήσει ο κόσμος σκάσε.
Alexa: Στον Stefan τα παράπονά σας.
Stefan: Alexa θέλω απλ-
Alexa: Καληνύχτα Stef! Τον διέκοψα λίγο απότομα.
Stefan: Καλά! Κέρδισες! Θα μείνεις εδώ τουλάχιστον το βράδυ να κοιμηθώ ήσυχος χωρίς να πάει η ψυχή μου στην Κούλουρη σε παρακαλώ πολύ?
Alexa: Εντάξει καλά θα μείνω.
Lexi B: Ωραία να πάω να σου στρώσω επάνω σε ένα από τα δωμάτια?
Alexa: Όχι σε ευχαριστώ έτσι και αλλιώς δεν θα κοιμηθώ.
Stefan: Και τι θα κάνεις νυχτιάτικα παιδί μου?
Alexa: Θα πλέξω! Του απαντάω και εκείνος παίρνει μια βαθιά ανάσα αγανάκτησης.
Damon: Λοιπόν Stef πήγαινε εσύ με την Lexi επάνω να ξεκουραστείτε και θα μείνω εγώ με την Alexa που θέλω να την ρωτήσω και κάτι.
Elena: Ναι θα μείνουμε εμείς μαζί της. Πετάχτηκε και αυτή ενώ ο Damon μοιάζει ενοχλημένος μόλις το άκουσε αυτό.
Damon: Ναι βασικ-
Elena: Δεν έχει βασικά αγάπη μου άντε πήγαινε φέρε κάτι να πιούμε.
Stefan: Α καλά εντάξει εγώ πάω επάνω να κοιμηθώ γιατί θα την βρίσω. Μου είπε και αφού μου χαμογέλασε ανέβηκε επάνω.
Lexi B: Καλή τύχη με την ξινή! Μου λέει πριν φύγει και εκείνη για επάνω.
Damon: Μάλιστα! Πάω να φέρω κάτι να πιούμε αφού προβλέπεται μεγάλη νύχτα και να σου φτιάξω κάτι να φας εκτός από αίμα γιατί είμαι σίγουρος πως δεν έχεις φάει τίποτα ούτε αίμα. Μου είπε και εκείνος πηγαίνοντας προς την κουζίνα.
YOU ARE READING
The return
FanfictionΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...