15| This family makes me want to murder people

72 9 27
                                    

Alexa's POV

*Flashback*

Tristan: Αφού ετοιμάζεσαι να γίνεις γυναίκα μου έχω το δικαίωμα να σου κάνω ό,τι θέλω.

Alexa: Ρε άντε μου στον διάολο! Του είπα και σηκώθηκα να φύγω από αυτό το δωμάτιο αλλά εκείνος μπήκε μπροστά και με χαστούκισε.

Tristan: Έλα τώρα ομορφούλα θα περάσουμε καλά!

Alexa: Δεν θέλω να περάσω καλά μαζί σου!

Tristan: Δεν σε ρώτησα οπότε σκάσε! Μου είπε άγρια.

Alexa: Δεν είμαι ιδιοκτησία σου! Είπα θυμωμένη κοιτώντας τον στα μάτια.

Tristan: Έτσι λες?

....

*Παρόν*

Klaus: Μείνε μαζί μου αγάπη! Μην λιποθυμήσεις έρχεται ο Kol! Άκουσα την φωνή του να μου λέει γλυκά κρατώντας μου το χέρι.

Caroline: Είμαστε σίγουροι πως αυτό δεν την σκοτώνει? Την άκουσα και εκείνη τρομαγμένη.

Klaus: Όχι δεν είμαστε! Αν χορηγήσουν αρκετή δόση από το δηλητήριο μπορεί σίγουρα να σκοτώσει μια μάγισσα και ένα βαμπίρ. Και δεν ξέρουμε πόσο της χορήγησαν στον οργανισμό της.

....

*Flashback*

Tristan: Έλα τώρα ξέρω πως το θέλεις! Λέει πλησιάζοντάς με όλο και περισσότερο.

Alexa: Όχι! Σε παρακαλώ όχι! Λέω δακρύζοντας από φόβο.

Tristan: Σταμάτα να το παίζεις δύσκολη! Μου είπε φιλώντας με στο στόμα παρά την θέλησή μου.

Alexa: Σταμάτα! Του λέω κλαίγοντας και σπρώχνοντάς τον από επάνω μου.

Tristan: ΣΚΆΣΕ! Φώναξε πετώντας με στο κρεβάτι. Καλοπερνούσε ο Raeken τόσα χρόνια με τέτοια γυναίκα δίπλα του! Είπε κοιτώντας με με ένα πονηρό βλέμμα που με αηδιάζει.

Θέλω να πεθάνω εδώ και τώρα.

Αλλά πρέπει να αντέξω να το υποστώ και αυτό. Πρέπει να φέρω πίσω τα παιδιά μου, τον Theo και όσους αγαπώ.

Tristan: Σειρά μου τώρα! Συνέχισε να λέει με αυτό το αηδιαστικό βλέμμα.

...

*Παρόν*

Kol: ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ ΑΝ ΤΗΣ ΣΥΜΒΕΊ ΚΑΤΙ! Ακούστηκε να φωνάζει ξαφνικά.

Theo: Συγγνώμη! Δεν ήθελα να της κάνω κακό. Αλήθεια.

Kol: ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΓΑΜΏΤΟ! ΜΗΝ ΜΙΛΆΣ. Φωνάζει ξανά.

The return Donde viven las historias. Descúbrelo ahora