Alexa's POV
Alexa: Όχι! Δεν θέλω να ζήσω για πάντα! Λέω κλαίγοντας ενώ πλέον βρίσκομαι στα γόνατα με τον Caleb να με αγκαλιάζει.
Katherine: Σταμάτα να φέρεσαι σαν κοριτσάκι και σήκω επάνω. Ακούω την φωνή της πίσω μου και νιώθω το αίμα στις φλέβες μου να βράζει από θυμό.
Τα μάτια μου γίνονται κόκκινα με τις φλέβες να κάνουν την εμφάνισή τους. Σηκώνομαι επάνω σκουπίζοντας τα δάκρυά μου και γυρίζω να κοιτάξω την Katherine.
Katherine: Τώρα με τρόμαξες. Ειρωνεύεται.
Alexa: Θα έπρεπε να σε τρομάξω Kath.
Katherine: Και? Τι θα μου κάνεις Alexa? Δεν μπορείς να σκοτώσεις τον διάβολο.
Alexa: Ναι αλλά αξίζει να προσπαθήσω. Λέω κάνοντας ένα ξόρκι από μέσα μου και στο χέρι μου τώρα βρίσκεται μια πύρινη μπάλα.
Davina: Alexa σταμάτα. Μου λέει τρομαγμένη αλλά δεν την ακούω.
Katherine: Τι θα έλεγες να βάλουμε ένα στοίχημα? Αν κερδίσω θα σε πάρω κάτω στην κόλαση αλλά αν χάσω θα σου πω πως να με σκοτώσεις μια για πάντα.
Alexa: Το ξέρεις πως μου αρέσουν οι προκλήσεις.
Caleb: Μαμά-
Alexa: Είμαι μέσα! Απαντάω στην Katherine πριν προλάβει να μιλήσει ο Caleb.
Hope: Alexa μην-
Katherine: Έχεις κότσια όμως.
Alexa: Σου έχω καλύτερη πρόταση προς το παρόν όμως Kath. Λέω πιο ψύχραιμα αυτή την φορά.
Katherine: Σε ακούω.
Alexa: Πες μου που είναι ο Theo και θα σε αφήσω ήσυχη! Δεν θα πάθεις ούτε γρατσουνιά εξαιτίας μου.
Katherine: Τι και αν πω πως είναι νεκρός?
Alexa: Μπλοφάρεις!
Katherine: Αλήθεια? Γιατί δεν έρχεσαι μαζί μου στην κόλαση να το διαπιστώσεις?
Caleb: Είναι παγίδα. Λέει σίγουρος.
Hope: Alexa μην την ακούς είναι παγίδα! Όσο δεν έχουμε δει το πτώμα είναι ζωντανός.
Davina: Αν ήθελε να την πιστέψεις θα τον σκότωνε μπροστά μου.
Alexa: Το ξέρω πως ζει! Το νιώθω πως δεν είναι νεκρός.
Katherine: Είσαι σίγουρη? Με ρωτάει με ένα βλέμμα που δεν μπορώ να προσδιορίσω.
"Και αν λέει αλήθεια και τον σκότωσε?'
Δεν την πιστεύω αν δεν δω πτώμα ή έστω κάτι.
KAMU SEDANG MEMBACA
The return
Fiksi PenggemarΠέρασαν δέκα χρόνια! Όλοι πίστευαν πως είναι νεκρή... αλλά δεν είναι! Ζει μόνη της, χωρίς αισθήματα πλέον έχει γίνει ψυχρή μια άλλη. Τι λέτε θα πάρει εκδίκηση η Alexa για όλα αυτά που της έκαναν ή θα υπερισχύσει η καλή πλευρά της ξανά? Από την άλλη...