1. komea jeppe

398 10 0
                                    

Aleksin nk

herään tuohon ärsyttävään piipitykseen ja melkein heitän tuon kellon seinään, mutta pystyn pitämään itseni kurissa sen takia, koska tänään menen tutustumaan uuteen bändiini. Tai no melkein uuteen.
Nousen vauhdikkaasti ja menen vessaan. Katson itseäni peilistä ja nuo hiukset ovat ihan miten sattuu. Kastelen käsiäni ja laitan ne jotenkin ojennukseen. Studiolla pitäisi olla puolen tunnin päästä. Kävelen keittiöön ja voitelen itselleni ruisleivän. Istun pöydän ääreen ja selaan instaa. Katseeni kiinnittyy blindchannel tiliin ja painan tuota. Katselen hieman heidän kuviaan. Katseeni kiinnittyy kikkarapäiseen bruneen basistiin. Aika komea jeppe täytyy myöntää. Join appelsiini mehu lasin tyhjäksi ja laitoin sen lavuaariin. Suljin puhelimeni ja laitoin sen taskuuni. Sitten eteiseen. Otin takkini naulakosta ja vedin sen päälleni. Solmin kengän nauhani, otan avaimet, puhelimen ja juomapullon mukaan. Avaan oven ja menen hissillä alimpaan kerrokseen. (joo olen laiska) käynnistän rakkaan mustan kiani ja lähden ajamaan kohti Helsingin keskustaa. Hyräilen matkalla jotain blind channelin biisiä. Saavun studion pihaan. Vähän jännittää nähä muut jätkät pitkästä aikaa. Tehtiinhän me timebomb yhdessä. Koputan oveen ja Joel tulee avaamaan. "moi!" Joel hihkuu "no terve" vastaan tuolle blondille solistille. Menen joelin ohi eteiseen ja otan kengät pois. Kävelen studion oleskelu tilaan ja näen Joonaksen sohvan alla? Mitähän tuo tuolla tekee. "heh pudotin puhelimen tänne alle" tuo naurahtaa. Naurahdan näylle vähäsen. Tervehdin muita jätkiä mutta eipä näy ollia. Ehkä nukkunut pommiin tai jotain. Noh mikäs siinä. En kiinnittänyt siihen erityisemmin huomiota. Istuin sohvalle, jonka alta joonas oli juuri kaivanut puhelimensa. "missäs se olli on" kysyin nikolta. "nooh se on joka viikko myöhässä koska sillä on niin hyvät unenlahjat" tuo naurahtaa. "joo joo" vastaan.

Hetken päästä ovi avautuu ja tuo basisti käppäilee luoksemme. "moi oon aleksi" kättelen tuota. "moi mä oon olli" tuo vastaa ja katsoo minua silmiin. Tuo istahtaa vierelleni ja laittaa kätensä olkapääni yli. Vatsassani alkaa tanssia tuhansia perhosia. Miks sun pitää hurmata mut heti ku astut pirttiin. Vähän armoa.

olli ja alluWhere stories live. Discover now