timeskip aleksin synttäreihinOllin nk
Kello oli jo 10.57 ja nousin ylös. Ja kyllä. Se on minulle jo. Katsoin vielä hetken kun tuo ihanuus nukkuu tyytyväisenä. Söpö. Laahustin keittiöön ja päätän tehdä aleksille mahtavan aamupalan by olli. Paistoin lettuja ja pilkoin hedelmiä. + tietenkin olin eilen käynyt ostamassa Aleksille lahjan. Ostin tälle korun, jossa oli kuva meistä sekä leffaliput iltaa varten. Mm poikaystävä pisteet tulille. Katoin pöydän ja nyt on aika herättää synttärisankari. Hiippailin makkariimme ja menin aleksin viereen. "aleksiiii" sanoin tuolle ja ravistelin tätä. Aleksi vain mumisi jotain vastaukseksi. "paljon onnea rakas" sanoin ja painoin pusun tuon hiusten sekaan. "ainiin mähän vanhenen" aleksi naurahti. "tuu syömään" sanoin ja olin jo lähdössä. "olli voiks sä ottaa mut reppariin" aleksi sanoi edelleen peiton alta. "tottakai mä voin" sanoin ja menin sängyn viereen. Aleksi nousi nopeasti ylös ja kiipesi selkääni. Tästäkö se päivä sitten lähtee.
Kannoin aleksin keittiöön ja laskin tämän tuolille. "paljon onnea Aleksi" sanoin ja halasin tuota. "voi kiitos olli" tuo vastasi. "missä vaiheessa sä heräsit" aleksi sanoi ja otti letun lautaselleen. "vartti sitte" sanoin omenanpala suussa. "jahas jahas" tuo vastasi.
Oltiin sohvalla makoilemassa. Mitäs muuta tässä nyt tekis. Nousin sohvalta nopeasti ja Aleksi katsoi minua hämillään. "oota hetki" sanoin ja menin makkariin. Otin aleksin lahjan sängyn alta ja kipitin takaisin olohuoneeseen. "mitäs" aleksi sanoi hymyillen. Ojensin lahjan tuolle. "oleppas hyvä" sanoin ja istuin tuon viereen. Aleksi repi paperin auki. "älä viitti" aleksi sanoi ja katsoi korua söpösti. Ei kestänyt kauaa kun tuo jo halasi minua. "saanks mä laittaa sen sun kaulaan" kysyin. "saat" aleksi sanoi ja antoi korun minulle. Pujotin tuon korun hänen kaulaansa. "joonas oli mukana valitsemassa" naurahdin. "en osannu ite päättää nii joonas vaan otti tän ja sano et nyt lähetään" nauroin. "voi ei" aleksi nauroi. "illalla elokuviin" sanoin ja suutelin tuota. "mikäs me katotaan" aleksi kysyi. "minionit tietenki" naurahdin. "just" Aleksi sanoi.
timeskip iltaan
Saavuttiin just aleksin kaa elokuviin. Ostettiin yhteiset popparit ja limsat. Istuttiin omille paikoille. Ensin tuli joku 1000 mainosta ja sit se itse elokuva alko. Perus. Aleksi otti takkinsa pois ja katsoi sitten mua. "mitä" naurahdin hiljaa. "poppareita" Aleksi sanoi ja viittoi kädellään kulhoa. Annoin kulhon tuolle ja tuo söi niitä tyytyväisenä.
Elokuva loppu just ja käveltiin Aleksin kaa ulos salista. "olipa hyvät minionit" sanoin. "joo mut nyt mennään himaa" aleksi sanoi väsyneenä. "tottakai pikku allu" sanoin ja lähdettiin kotiin päin. Käveltiin käsikädessä kotiin. Puhuttiin kaikesta taivaan ja maan välillä. "mä en jaksa oottaa et oot mun aviomies" Aleksi sanoi leveästi hymyillen. Hymyilin takaisin ja otin tuon sivuhalaukseen. "kohta me ollaan virallisesti pari" sanoin tuolle ja laskin pääni tuon pään päälle.
Saavuttiin kotiovelle ja avasin oven mahdollisimman hitaasti että aleksi joutuisi odottamaan kauan. Tuolla oli nimittäin aika iso vessahätä. "olli mul tulee kohta housuun" Aleksi marisi. "älä nyt tähän kuse" naurahdin ja avasin oven vihdoin. Aleksi juoksi suoraan vessaan. Itse heitin avaimet pöydälle ja hyppäsin sohvalle. Kuulin kun hana aukesi. Naurahdin. "vittu mä tapan sut" Aleksi sanoi tultuaan ulos vessasta. "älä tai muuten ei voia mennä naimisiin" sanoin virnistäen. Aleksi laittoi kädet puuskaan ja istui toiselle puolelle sohvaa leikki vihaisesti. "pikku allusta tuli mökö mökö" lässytin tuolle. "lopeta" Aleksi sanoi. Taisin ihan oikeasti suututtaa tuon. Aijai. Nousin ylös sohvalta ja menin keittiöön. Joonas soitti mulle.
Puhelu.
Joonas : moi!! Mites teillä?
Minä : nooh ihan hyvin mutta tuolla toisella on nyt mies menkat ku ei päässy vessaan
Joonas : no sepäs kiva
Minä : noh pitää varmaan lähteä kauppaan hakee tolle suklaata tai jotai
Joonas : joo o suosittelen ennenku se tappaa sut
Minä : joo paras lopettaa koska tolla on nyt tyyny käessä ja se lähenee mua aika vauhilla
Joonas : rest in peace olli.
Minä : apu-
Lopetin puhelun sillä tuo on todella vihainen. Mitä minä tein. "meeks sä kauppaan" Aleksi sanoi hymyillen. "joo meen" sanoin ja halasin tuota. Ihme riiviö. "mä rakastan sua" aleksi sanoi ja nousi antamaan pusun mun poskelle. "sä oot mulle rakkain maailmassa" otin tuon poskista kiinni ja painoin pusun tuon huulille.
Joo kannattaa varoa mitä sanoo olli. Aleksi on vaarallinen pikku riiviö👿 painakaa tähteä tai aleksi tulee sun sängyn alle tyyny kädessä. 😃😃
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏