12. Aleksi!

126 2 0
                                    


Ollkn nk

Istuimme sairaalan tuoleilla 4 tuntia. "aleksi on nyt viety osastolle ja häntä voi nyt mennä katsomaan" hoitaja tuli sanomaan. Nousimme ylös ja lähdimme kohti huonetta numero 82. Avasin oven ja näin aleksin sängyllä silmät kiinni. Menin aleksin viereen tuolille ja otin tämän kädestä kiinni. "aleksi pliis herää. En voi elää ilman sua, rakastan sua ihan sairaasti" sanoin ja kyyneleet valuivat poskiani pitkin. "oookei ootteko te yhessä?!" joel huusi. "joo ollaan me" vastasin yhä katsoen aleksia. "onnee teille" tommi sanoi. "mä tiesin tästä!" porko huusi. "joo joo älä huuda" sanoin.

timeskip 2h

Ollin nk

Ollaan istuttu tässä pari tuntia eikä aleksi ole herännyt. Sitten tapahtui jotain. Aleksi availi silmiään. "Aleksi!" huusin ja syöksyin halaamaan tätä. "missä mä oon" tuo kysyi unisena. "sairaalassa. Sua ammutiin, muistatko?" aleksi nyökkäsi hiljaa. "kukakohan vittu sen teki" niko kysyi. "joku helvetin kusipää" tommi sanoi. Hoitaja tuli huoneeseen. "jaa täällä ollaan herätty. Sattuuko mihinkään?" tämä kysyi. "hiemän pistelee selkää" aleksi vastasi. "se on ihan ymmärrettävää niin ison lääkityksen jälkeen" hoitaja sanoi. "luoti saatiin ulos, ja kaikki näyttää olevan kunnossa. Pääset kotiin viikon päästä" hoitaja sanoi ja lähti. "mua väsyttää" aleksi sanoi. "voitko sä tulla mun viereen" aleksi kysyi koiranpentu ilmeellä. "tottakai" vastasin ja kiipesin tuon viereen. Aleksi laittoi päänsä rintakehälleni ja sitten kuului jo suloista tuhinaa.

olli ja alluWhere stories live. Discover now