Ollin nk.
Heräsin auringonpaisteeseen.
Olin näköjään unohtanut sulkea verhot. Yritin etsiä aleksia käsilläni mutta epäonnistuin. Katselin ympärilleni ja aleksia ei näkynyt. Sitten kuulin askelia ja tuo pörröpää kurkisti oven raosta. "huomentaa" sanoin aamuäänelläni. "sä heräsit vihdoin" aleksi hymyili ja hyppäsi viereeni sängylle. "no moi" naurahdin. "Heräsin jo kolme tuntia sitte" Aleksi sanoi. "mitä kello on?" kysyin tuolta.
"14.37". "mitä helvettiä? Nukuinpa mä pitkään" vastasin virnistäen. "no haista paska mulla oli tylsää ilman sua" aleksi sanoi koiranpentu ilmeellä. "mitä sä oot tehny sillä aikaa" kysyin. "kattonu tiktokkia" "no olitpas sä reipas" "no hehhe ite nukuit niinku goala" aleksi nauroi. "aleksi se on koala ei goala" nauroin. "no voihan vittu, seki meni vituiks" aleksi sanoi. "soosoo pikkualeksi ei saa kiroilla" sanoin leikki vihaisesti. Aleksi katsoi mua sellaisella ilmeellä että kohta tuo varmaan hakee autotallista moottorisahan ja katkasee mun pään viiteen osaan. "mä kostan tän.." aleksi sanoi.. Pelottavaa.. Nousin sängystä nopeasti ja lähdin kohti keittiötä. En päässyt pitkälle kun tunsin jo kädet ympärilläni. "sä jätit mut tonne" aleksi sanoi surullisesti. "anteeksi pikkuallu"
Sanoin ja annoin pusun tuon huulille. "haluun ruokaa" aleksi sanoi. "saat ruokaa" sanoin niinkuin jokin ylemmän luokan kokki. Aleksi vain nauroi.
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏