Ollin nk
Avasin viestin jonka aleksi oli lähettänyt minulle.
Viesti :
Moi! Voisinks tulla vaikka teille huomen ku on vapaapäivä? :)Minä : joo, tottakai! :))
Okei. Aleksi on tulossa tänne huomenna. Pitäisikö kertoa hänelle tunteistani? Katsotaan sitä sitten huomenna, mikä on tilanne. Kävelin keittiöön ja heitin omenan jämän roskiin. Vilkaisin "mikroani" ja huokaisin. Mun pitäisi ostaa uus mikro, sillä Joonas on paskonut sen. Ja älkää ees kysykö miten se siinä onnistui. Se vähän niinkö.. Räjähti.. Ei siitä sen enempää. En jaksa kyllä nyt lähteä mihinkää ikeaan.. Noh elämä on tämmöstä. Tai no joonas on tämmöstä. Menin takaisin sohvalle koska en jaksa kävellä makuuhuoneeseen asti. Katsoin vielä hetken puhelinta ja sitten en enää muista mitään.
Timeskip aamuun
Ollin nk :
Heräsin sohvalta. Ja olin näköjään nukahtanut tähän illalla. Nousin istumaan sohvalle ja katsoin kelloa. 9.46. Oho uus ennätys. Muistin juuri että Aleksi tulee tänään tänne. Otin puhelimen sohvan välistä joka oli tippunut sinne yöllä. Taas uusia viestejä.
PORKON PIANO-OPPILAAT🍆
*joel lisäsi henkilön Aleksi❤️ ryhmään PORKON PIANO-OPPILAAT🍆*
Poosu🍆 : ɴᴏ ʜᴇɪ ᴀʟᴇᴋsɪ😃
Aleksi❤️ : ɴᴏ ʜᴜᴏᴍᴇɴᴛᴀ
Niko✨ : ᴍɪᴛᴀ̈s ᴛᴇᴇᴛᴛᴇ ᴛᴀ̈ɴᴀ̈ᴀ̈?
Aleksi❤️ : ᴍᴇᴇɴ ᴏʟʟɪʟʟᴇ
Jori hokka : ᴜᴜᴜᴜᴜᴜ
Minä : ᴛᴜʀᴘᴀᴋɪɪ ʜᴏᴋᴋᴀ
Tommi😋 : ɴᴏɴɪɪɴ
Poosu🍆 : 😏🍆
Aleksi❤️ : ɴᴏɴɪɪɴ ᴊᴀ ɴʏᴛ ʟᴏᴘᴘᴜ.
Jori hokka : aleksii uuuuu
Suljin puhelimen ja huokaisin hymyille. On nuo pojat kyllä joskus ärsyttäviä mutta rakkaimpia ihmisiä koko maailmassa<33 menin makuuhuoneeseen ja otin kaapista jotkut vaatteet. Otin harmaan gollege paidan ja mustat farkut. Menin takaisin olohuoneeseen ja katselin ympärilleni. Kämppä oli ihan semi siisti. Koska olen niin mahtava siivooja.
Aleksi on täällä ihan näillä näppäimillä. Ovikello soi.
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏