45. työnarkomaani

181 6 1
                                    


Ollin nk

Saatiin just aleksin kaa pakattua ja jätkät tulee kohta hakee meiät. Me vissiin mennään kotiin ja huomen sit studiolle pitkästä aikaa. Uutta albumia väsäämään. Aleksi roikkui mussa kiinni koko päivän. "en oo lähös mihinkää" sanoin aleksille joka piti käsiään ympärilläni makoillessamme sängyllä. "tiiän" tuo vastasi. Naurahdin ja nousin ylös aleksin yhä roikkuen mussa kiinni. "mä lasken kolmeen ja jos et sit päästä irti niin en nuku sun kaa tänä yönä" sanoin virnistäen. "1,2.." laskin ja aleksi piti yhä kiinni minusta. "2 ja puoli" sanoin ja aloin kutittamaan tuota. "hah se tepsi" sanoin ja nousin ylös. Tommi soitti ja sano et on muitten poikien kaa alhaalla. "noni tuuppas takiainen" sanoin tuolle joka makasi edelleen sängyllä. "entä jos en" tuo sanoi ja nousi katsomaan minua. "noh sit sä varmaan jäät tänne yksin" sanoin ja piirsin sormellani kyyneleen poskelleni. Takiainen pomppasi nopeasti ylös ja laittoi kengät jalkaan. "olli oota" aleksi sanoin ja laittoi kengät vahingossa vääriin jalkoihin. Naurahdin ja avasin oven. "oota!" tuo huusi ja oli vihdoin valmis.

Päästiin vihdoin ulos ja avasin auton oven. "miks teillä kesti noin kauan" joonas virnisti. "no tämä yks jäi vielä makaamaan sänkyyn ja sit laitto vielä kengät vääriin jalkoihin" nauroin. "miten se ees on mahollista" joel nauroi. "jos kattelee ollia liian pitkään nii sokaistuu" aleksi virnisti. "jaa pitäiskö kokeilla" joonas ehdotti. "älä pliis. aleksi tuijotti mua koko aamiaisen ajan ki sillä oli joku matkimis leikki" sanoin ja osoitin tuota takiaista joka istui penkille.

Tommi heitti mut ja allun kotia ja huomenna pitäs herätä jo kasiks studiolle. Avasin oven ja aleksi juoksi jo sisälle. "mihin sulla on kiire" naurahdin. "nukkumaan." tuo vastasi ja kaatui sängylle. "saanko mä halin" kysyin tuolta ja istuin sängyn reunalle. "saat" aleksi vastasi ja halasi minua. Kaaduttiin molemmat sängylle ja nukahdettiin samalla halaten toisiaan.

Aleksin nk

Herätys soi. Perkele ei millään jaksais nousta. Nousin ylös ja silmät painautuivat enemmän ja enemmän kiinni kokoajan. Läpsäisin itteä poskelle "et saatana nuku enää" sanoin itsekseni. Lösähdin ollin päälle ja katselin tuon kasvoja. Painoin pusun tuon huulille. Tuo availi silmiään ja virnisti. "huomenta takiainen" tuo sanoi ja otti minut halaukseen. "saat keksii jo paremman lempinimen" sanoin ja nousin ylös. "herra sais jo nousta vartin päästä pitää olla studiolla" sanoin ja menin keittämään kahvit. Hyräilin itsekseni jotain biisiä ja tuo nukkumatti otti minut lämpimään halaukseen. "mennääs jo" sanoin ja laskin kahvikupin pöydälle. "et sit keittäny mulle kahvia" olli marisi. "olin unenpöpperössä niin unohin" naurahdin. "nukahan sinne pystyyn" tuo marisi ja laahusti eteiseen.

Päästiin vihdoin ja viimein studiolle. Tosin puolituntia myöhässä. Olli marisi koko matkan ettei saanut kahvia ja potki kokoajan auton jalkatilaa. Avasin oven ja astelin sisälle. "missäs sitä ollaan oltu" joel sanoi tiukasti. "olli ei saanu aamukahvia niin nyt se mököttää" sanoin. Olli käveli mun ohi ja näytti keskaria. "äläs nytte" sanoin ja istuin tuolilleni.

Pari tuntia myöhemmin saatiin työt päätökseen. Istuin edelleen tuolillani tekemässä vähän extraa. Muut oli lähteny jo paitsi mä ja olli. Käännyin tuolilla tuota kohti ja tuo katsahti minuun. "lähetään jo senkin työnarkomaani" tuo sanoi ja nousi ylös sohvalta. Tuo veti mut ylös tuolilta ja nosti syliin. "olli mun pitää viel sammuttaa toi kone" sanoin ja hakkasin tuon selkää nyrkeillä. "mä voin sammuttaa sen" tuo sanoi ja lähti eteiseen. Tuo laski mut eteisen penkille ja lähti vielä itse sammuttamaan koneen. "valmis" tuo sanoi ja laittoi kengät jalkaan. Vedin itse takin päälle ja laitoin sen kiinni. Olli veti mua kädestä kohti ovea. Tuo avasi sen ja suuteli minua keskellä lumisadetta. Me kaksi.  keskellä helsingin yötä. Elämä on täydellistä. See ya.

Taidan lopettaa tän kirjan nyt tähän. Kiitos jotka jaksoitte lukea tänne asti. Alko kerta kaikkiaan vaan ideat loppua tän kirjan suhteen. Kiitos ja näkemiin👋🏻❤️❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

olli ja alluWhere stories live. Discover now