42. Alttari

99 3 2
                                    


timeskip häitä edeltävään päivään

Ollin nk

Chillattiin aleksin kaa kotona ja huomenna ollaan virallisesti naimisissa. Ihanaa. Elämä on paaaaaljon täydellisempää kun aleksi on siinä mukana. Aleksi nousi päältäni pois ja meni syömään. Ollaanhan me tässä chillattu 2 tuntia heräämisestä. "mä lähen lenkille" sanoin ja kävelin eteiseen. "nyt jo" aleksi sanoi suu mutrulla. "kyllä jo" sanoin ja painoin pusun tuon huulille. Aleksi halasi minua tiukasti. "älä mee" tuo marisi. "meen mä" naurahdin. "en mä päästä sua lenkille" aleksi sanoi ja painoi päänsä rintakehälleni. "mäki rakastan sua mut mä meen nyt lenkille, okei? Saat sitte taas kiehnätä mussa koko loppu päivän" sanoin totisena. "lupaatko" tuo kysyi. "joo." vastasin ja otin tuon olkapäistä kiinni. "deal?" kysyin ja ojensin pikkurillini. "deal." aleksi sanoi ja otti omalla pikkurillillään kiinni omastani. "noni moikka" vilkutin aleksille ja lähdin.

Kävelin hengästyneenä pitkin helsingin katuja. Kyllä ihan katuja enkä mitään puistoja. Niihinki kyllästyy. Otin puhelimen taskusta ja Aleksi oli laittanut viestiä. Voi pikkuista.

Aleksi❤️💋

Tuu kotiin jo😩

Mulla on tylsää😟😟

Tuu
Tuu
Tuu
Tuu

Minä : viel tunti😉

No hööööh☹️

Minä : oot rakas❤️

Säki oot❤️

Voi toista. Hetkeksi lähtee pois kotoa niin tulee heti ikävä.

Avasin meidän kotioven ja potkin kengät pois jaloista. "olluuuuuu" aleksi huusi ja tuli halaamaan minua. "alluuuuuu" sanoin takaisin. "miks sulla meni niin kauan" Aleksi sanoi leikki vihaisesti. "oli hyvä ilma" sanoin ja painoin pusun tuon otsalle. "huomenna on meiän häät" sanoin ja nostin aleksin syliini. "mun olli" aleksi sanoi ja laittoi päänsä olkapäälleni. "mun ikioma pikku allu" sanoin.

timeskip aamuun

Aleksin nk

Heräsin ensimmäisenä. Vau. Siistiä. Otin puhelimen ja jätkiltä oli tullu viesti.

Niko✨

Tullaan hakee sut aamulla. Oo valmis. Et tuu näkee rakastas hetkeen. Mä ja joel tullaan hakee sut ja joonas ja tommi hakee ollin myöhemmin. Oo 10.00 ulkona.

Okei. Kello oli jo vartin yli yheksän eli parempi nousta. Laitoin hienot kamat päälle ja menin keittämään puuroa. Naurahdin itsekseni kun mieleen tuli yks biisi

🎶Olli, Aleksi. Mun nimi on Aleksi söin aamupalaks puuroa. Anteeks mitä? Söin puuroo vitun kuuro. Osta kuulolaite homo sä et kuule mitää🎶

Söin puuron loppuun samalla hyräillen sitä ihanaa biisiä. Moikka olli nähään kirkossa.
Laitoin takin niskaan ja astelin ulos. Kello oli kahta vaille eikä jätkät ollu tullu vielä. Sit niitten auto jo kurvas pihaan. "mp et meet parin tunnin päästä naimisiin" joel kysyi etupenkiltä. "nooh vähän jännittää mut tiiän et olliiki jännittää nii ei se oo nii paha" sanoin. "joo o joo o" niko sanoi samalla ohjaten autoa. Saavuimme ei kirkon vaan jonkun muun rakennuksen pihaan. Täällä varmaan minut valmistellaan. Astelimme jätkien kaa sisälle ja mulle laitettiin vermeet päälle.

Ollin nk

Heräsin tyhjästä sängystä. Aleksi oli häippässyt johonki. Avasin puhelimen. Jätkät sano et tulee hakee vartin päästä. Oopsie. Nousin ylös sängystä ja laitoin vaatteet päälle. Menin keittiöön ja näin puuro kattilan ja astiat. Jaahas. Täällä on joku muuki käyny. Otin banaanin mukaan ja menin eteiseen. Joonas ja tommi kurvas talomme eteen ja lähdimme ajamaan kohti hää paikkaa.

Oon saanu nyt hää kamppeet päälle ja olin jossain tilassa porkon ja tommin kaa. Ikävä aleksia. Missäköhän se on just nyt. Puolen tunnin päästä olis häät ja sit taas näen mun rakkaan pikku allun. Kuulemma mä meen eka sinne alttarille ja sit aleksi tulee nikon kaa sinne.

It's my time to shine. Nyt mun pitää mennä sinne. Kävelin joonaksen opastamana alttarille. Ovet aukes.

Ja kyllä joonas osas sitte sinne alttarille viiä ollin ettei vahingos baariin :)

olli ja alluWhere stories live. Discover now