Päätin nyt tehä vielä yhen tai kaks lukua tätä :)Ollin nk
Heräsin tyhjästä sängystäni. Nousin ylös ja menin vessaan. Katsoin itseäni peilistä. Miks aleksin piti mennä? Pesin käteni ja menin keittiöön. Pyörittelin kihlasormusta kädessäni. Avasin jääkaapin ja otin sieltä vain mikropitsan koska ei jaksa alkaa tekemään mitään ruokaa. Laitoin pitsan ja redbull tölkin pöytään ja istuin tuolille. Katselin pöytää ja näin jotain. Kirje. Avasin sen hetkeäkään odottamatta ja kyynel valui jo poskelleni.
Ollille<3
Tässä aleksi. Kihlattusi. Lähdin jenkkeihin töihin. En sen takia etten rakastaisi teitä yhtään. Mutta kuitenkin. Olli mä rakastan sua enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Oot mulle kaikki. Kirjoitin tämän kirjeen ennen kuin lähdin. Mulla on sua hirvee ikävä. Odotan sitä että saan halata sua niiiiiin kovaa kuin voin ja että voisin viettää aikaa sun kanssa. Oot mulle tärkeimmistä tärkein ihminen<3 kun olet lukenut tämän kirjeen niin katso kirjeen pohjalle. Siellä on sulle jotain. Rakkaudella Aleksi Matela<33
Itkin. Niin kova ikävä tuota. Muistin kirjeen viimeisen lauseen ja katsoin kirjekuoren pohjalle. Eikä.. Aleksi oli jättänyt korun, jossa oli meidän nimikirjaimet. A&O. Pudotin korun kaulaani ja kyyneleet valuivat pitkin poskiani. Ikävä sua. Rakastan tuota enemmän kuin mitään. En tule ottamaan tätä korua ikinä pois. Otin iskelon syliini ja menin sohvalle. Katsoin kuvia minusta ja aleksista kun olimme kahdestaan. Kumpa tuo olisi nyt vierelläni. Kai se on pakko skarpata ja mennä eteenpäin. Lähdin iskelon kanssa lenkille. Kuljimme kahdestaan pitkin helsingin syksyisiä katuja. Tuuli puhalsi kasvoilleni ja lehdet putosivat puista. Pyörittelin aleksin antamaa korua kaulassani. Oli aika palata kotiin päin.
timeskip kotiin
Avasin kotioven ja päästin iskelon vapaaksi kämppään. Potkin kengät pois jaloistani ja menin peremmälle asuntoon. Kello oli jo aika paljon. Annoin islolle ruuan ja söin itsekkin pari leipää. Ja kyllä, iskelon lempinimi on nykyään islo. Kävelin makuuhuoneeseen. Muistan kun aleksi hyppi peitollaan sängyn päällä ja sanoi että muutti mielensä nukkumaan menossa. Katsoin vaatekaappiin. Tyhjää. Mutta aleksi oli jättänyt minulle pari hänen huppariaan. Laitoin aleksin bc hupparin päälle. Se tuoksui aivan aleksilta. Kävin pesemässä vielä hampaat ja kömmin peiton alle. Snäppäsin vielä hetken aleksin kanssa tosi hienoja naamakuvia. Aleksi sanoi että työt olivat sujuneet hyvin, ja että hänellä on minua ikävä. Minullakin häntä. Naurahdin vähän väliä kun Aleksi käytti jotain random filttereitä. Jotain iloa elämään. Laitoin aleksille että "pus pus hyviä unia rakkain aleksi" ja sitten sammutin puhelimen. Laitoin puhelimen yöpöydälle jossa oli kehystetty kuva minusta ja aleksista. Otin taulun käteeni ja katselin sitä jonkin aikaa. Halasin taulua ja sanoin "hyvää yötä aleksi sinne toiselle puolelle maailmaa". Otin kuvan kainalooni ja vedin peiton päälleni. Nyt minulla on aleksi vierelläni. Suljin silmäni ja mietin tuota ihanaa ihmistä.
Nonni. Tähän tulee joskus vähän ajan päästä vielä jatkoa. Sitte siitä ku aleksi palaa kotiin. ❤️😭
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏