Aleksin nk.
Olli teki ruokaa keittiössä, kun taas minä selasin Netflixin etusivua. "paska. tylsä. pelottava. täydellinen" sanoin ja laitoin ohjelman päälle. Olli kääntyi katsomaan minua ja naurahti. "really? Barbie?" olli nauroi. "ei voi mitään että barbie on hyvä" sanoin viattomasti. Olli naurahti ja kääntyi takaisin hellaan päin. "voi perkele! Nyt tää muna palo pohjaan! Ja tarkotan tätä kananmunaa" naurahdin. Olli hyppäsi sohvalle ja sanoi "ei syyä munaa sitte." "noh sentään meillä on barbie" sanoin leveästi hymyillen. Olli kääntyi katsomaan mua hitaasti *älä jaksa olla tosissas* ilmeellä.
timeskip 2h
Aleksin nk.
Kello oli jo 22.34 ja minua väsytti ihan liikaa. Silmät painautuivat kiinni. Olli huomasi tämän ja ravisteli minut hereille. "olliii mua väsyttää" mumisin. Olli nappasi minut syliinsä ja vei makuuhuoneeseen. Olli laski minut sängylle ja lähti itse vielä jonnekkin.
Ollin nk.
Vein aleksin sänkyyn ja itse menin vielä keittiöön juomaan lasin vettä. Yhtäkkiä kuulin askeleita takaani ja sitten kuulin "voitsä tulla mun kaa nukkuun" käännyin ympäri ja näin aleksin katsomassa mua koiranpentu ilmeellä. "et vissiin jaksanu oottaa" virnistin. "en jaksanu" Aleksi vastasi. Päätin härnätä tätä hieman ja menin vielä vessaan pesemään hampaat.
"olliii oikeestiiii" aleksi marisi. Hymähdin. Sitten aleksi halasi mua takaapäin ja hammastahnat lensi suoraan peiliin. Käännyin ympäri ja näin Aleksin katsomassa mua *voi vittu perkele saatanankulli anteeksi* ilme kasvoillaan. Repesin nauruun. "eipä pestä hampaita tänä iltana" sanoin ja nappasin tuon olkapäilleni. "apuaa olli laske mut sängylleee" aleksi huusi kuin pikkupoika. "tää on kosto hammastahna peilistä" sanoin. Lopulta laskin aleksin sängylle ja tuo hautautui peiton alle ja hänestä näkyi vain nenänpää. Käperryin häneen kiinni ja suljin silmäni. "olli.." aleksi kuiskasi. "mm" mumisin.
"mitä me ollaan?" aleksi kysyi epäröiden. "ollaan yhessä." vastasin päättäväisesti. "ei vitsi mä tykkään susta" aleksi sanoi ja painoi pusun minun hiusten sekaan. "mäkin susta" ja sitten kuulin jo tasaista tuhinaa vierestäni.Tässä nyt tätä kirjaa vähän matkaa :D
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏