Ollin nkAleksi lähti. Nyt olen yksin. Jäimme vielä poikien kanssa lentokentälle siihen asti, että aleksin kone nousi ilmaan. hei hei rakkain aleksi, turvallista matkaa. On aika lähteä kotiin päin. Yksin. Menimme tommin autoon ja tommi heitti ensin joonaksen ja sitten minut. Astelin portaita ylös. En tuntenut mitään. En aleksia vierelläni. Tästä alkaa elämäni raskaimmat vuodet. Aleksi saa mut aina hymyilemään. Avasin asuntomme oven jossa luki yhä Matela ja Kaunisvesi. Menimmehän me kihloihin, joten pitäisi vaihtaa Matelaksi. Kävelin peremmälle asuntoon. Tyhjä olo. Niin hiljaista, kun tuo mustahiuksinen poika ei ole nauramassa vierelläni. Kävelin keittiöön, ja pöydässä oli vielä meidän kahvimukit. Istuin sohvalle puhelin kädessäni. Laitoin aleksille snäppiä. Tuo laittoi minulle söpön naamakuvan. Laitoin tuolle "mulla on jo nyt ikävä :(" ja surullisen naamakuvan. Aleksi vastasi että "voi olli :( mieti sitä ku tuun takas ja voit halata mua niin lujaa kuin voit< 3" . Vastasin että "niin mutta siihen on vielä vuosia<\3" surullista. Aleksi lähetti kuvan meistä jossa me molemmat nauramme. Hymyilin. Miten voin selvitä monesta vuodesta, jos ensimmäinen päivä on jo tällaista.
Aleksin nk
Saavuin juuri new yorkiin. Kohta aloitan täällä uudet työt. Kaipaan ollia, mutta odotan sitä hetkeä kun saamme taas halata niin kovaa kuin voimme. Tästä se lähtee. Uudet työt uutena tyyppinä isossa maassa. Snäppäsin ollille, kun olin päässyt hotellille. Oli hiljaista ja yksinäistä. Huonepalvelu tuli antamaan minulle ruokaa. Vihdoinkin. Söin lennolla vain jotain random sipsejä niin nyt ruoka maistuu. Puhuin ollin kanssa videopuhelua samalla kun söin. Jotain viihdettä sentään. Kaipaan kotia ja ollia. Ja iskeloa. Tottakai. Tuo sai ruuan tehtyä ja meni sohvalle syömään. Sanottiin hyvät yöt ja lopetettiin puhelu. Menin vielä pesemään hampaat ja sitten nukkumaan. Huomenna alkaa uudet työt uudessä paikassa.
Tää tulee vielä jatkumaan😉mutta nyt jätän tän hetkeksi, etten heti tee mitään. Moro❤️
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏