41. aresti.

106 3 2
                                    


Ollin nk

Istuttiin aleksin kaa sylikkäin sohvalla. Kaikki on taas hyvin ja kohta olisi meidän häät. "olli" Aleksi kysyi. "Aleksi" vastasin. "voiks sä tehä mulle ruokaa" aleksi kysyi koiranpentu ilmeellä. "voin" sanoin ja nousin sohvalta siten että aleksi tippui lattialle. "wtf maan" tuo naurahti. "refleksi" naurahdin. Menin keittiöön ja otin paistinpannun kaapista. "teen sulle munia ja pekonia jos sopii mr allulle" sanoin. "kaikki käy" Aleksi sanoi kun oli päässyt takaisin sohvalle. "ens kerralla mä tiputan sut" Aleksi sanoi virnistäen. "entä jos mä en tuu sun syliin" vastasin kääntämättä päätä. "no ethän sä voi mun syliä vastustaa" tuo nauroi. "myönnetään" sanoin paistaen kananmunaa. "ai saatana" vingahdin kun tulikuumaa pekoni rasvaa räiskähti kädelle. "ollilla tuli pipi" Aleksi lässytti ja tuli suukottamaan kättäni. "no älä sinä ala lässyttämään siinä" sanoin naurahtaen. "miks en" Aleksi lässytti. "ja kotiarestia" sanoin ja osoitin makuuhuonetta. "tyhmä olli" Aleksi sanoi leikki vihaisesti ja lähti tallustamaan makkariin.

Kun sain ruuan tehtyä, menin katsomaan mitä herra siellä tekee kun ei oo kuulunu mitään. Siellähän se sometti. "Aleksi tuu syömään" sanoin nojaten oven karmeen. "oon arestissa" tuo sanoi ja otti puhelimen pois naaman edestä mutta laitto sen takas aika nopeasti. Naurahdin. "okei saat 10min breikin ja sit takas arestiin" sanoin ja osoitin pöytää. "okei isi" tuo sanoi ja nousi ylös sängystä. Aleksi istui ruokapöytään ja katsoi minua ns. vihaisesti. Tuo sai syötyä ja katsoi minua. "entä jos en mee takas arestiin, mitä sit käy?" tuo kysyi. "no sit oot kyl tosi paha poika ja saat rangaistuksen" sanoin ja laitoin kädet puuskaan. "mikä se rangaistus on" aleksi kysyi. "olisko vaikka se ettet kävele seuraavaan viikkoon" virnistin ja tuo lähti aika nopeasti takaisin makkariin järkyttynyt ilme kasvoillaan. Ja näin saa aleksin arestiin.

on mennyt pari tuntia ja makasin yksin sohvalla katsomassa telkkaria. Aleksi oli yhä arestissa. Tämä on kiva juttu tämä aresti. "olliiiii" tuo huusi turhautuneena. "no mitääää" vastasin. "koska tää aresti loppuu" tuo kysyi ja kurkkasi oven raosta surullisesti. "no enhän mä voi noin söpöä ihmistä arestissa enää piettää" sanoin ja viitoin sormella että tulla tänne. Aleksi juoksi mun syliin. "ei enää arestia" tuo sanoi ja laittoi kädet ympärilleni. "selvä homma" sanoin naurahtaen. "voiks sä tulla mun kaa suihkuun" aleksi kysyi samalla istuen päälläni hajareisin. "tottakai" sanoin ja olin jo menossa. "yhellä eholla" aleksi sanoi totisena. "noh" vastasin. "pusu ja hali" aleksi sanoi ja levitti kätensä. Naurahdin ja painoin pusun tuon huulille. Tämän jälkeen otin tuon halaukseen ja lähdin kävelemään suihkua kohti.

Aleksin nk

Tulin just suihkusta ja laitoin puhtaat vaatteet päälle. Istuin sängyn reunalla odottamassa ollia. Hetken päästä tuo tuli makkariin pyyhe lantiollaan. Hymyilin näylle. "pietäänkö hali-ilta" kysyin ja laitoin pääni käsieni päälle. "ilomielin" olli sanoi ja otti kaapista vaatteet. Menin itse jo sohvalle odottamaan tuota.

Olli tallusteli olkkariin huppari ja collarit päällään. Olli meni ensin sohvalle makaamaan ja mä menin tuon päälle. Voin vaikka nukahtaa tähän. Ollin kädet olivat ympärilläni ja tuo silitti selkääni sormellaan. Turvallinen olo.

Aleksi joutu arestiin☝🏼🤐mulla alkaa loppuu ideat tän tarinan suhteen joten joko lopetan tän kirjan nyt tähän tai sit te sanotte ideoita. Päätös on teidän. 🙏🏼

olli ja alluWhere stories live. Discover now