Aleksin nkHeräsin tyhjästä sängystä. Katselin ympärilleni ja ollia ei näkynyt missään. Pomppasin sängystä ylös ollin huppari ja collarit päällä. Hiivin hiljaa portaat alas ja muita ei näkynyt. "missä vitussa ne on" sanoin hiljaa itselleni. Näin kirjeen pöydällä. Voi ei.
"Moi bändin juniori!! :) tässä olli. Herättiin tänään jätkien kaa 6-7 maissa ja lähettiin salaiseen paikkaan. Jos näet tämän kirjeen, niin huomaat kuinka kello on jo aiiika paljon. Kuitenkin. En ole tehnyt mitään itsemurhaa tai vastaavaa joten voit huokaista helpotuksesta. Tuntui aamulla pahalta jättää sut yksin nukkuun sinne mut päätettiin järkätä jotain. ************ tule sinne, odotan siellä. <3"
Laskin kirjeen pöydälle. Jos joku olisi nähnyt ilmeeni kun luin viimeisen lauseen, niin.. Joo enpä taida kertoa. Katsahdin kelloa. 14.26. Perkele. Nukuimpa hyvin. Tälläista se varmaan on olla matela. Puin päälleni ja laitoin kengät jalkaan. Mahtavaa muut jätkät lähti autolla, joten mut pitää kävellä. Jessss. Lähdin kävelemään paikkaan, johon olli minut ohjeisti. En nähnyt vielä mitään. Vatsassani tanssi perhos lauma. Kohta näkisin taas rakkaan mieheni. Kuului narahdus. Jäädyin siihen paikkaan. Katselin varovasti suuntaan, josta ääni tuli. En nähnyt mitään muuta, kuin metsää. Huokaisin helpotuksesta ja jatkoin matkaa. Kaukana horisontissa näkyi valoa. Ja kyllä. Metsässä oli pimeää kun puut olivat tiheänä ihan vierekkäin. Siirryin lähemmäs valoa ja näin mökin. Tämä on se paikka johon Olli minut ohjeisti. Saavuin mökin luo. Ikkunoiden edessä oli verhot joiden välistä kurkisti valoa. Vedin syvään henkeä, ja avasin oven. "olliiiiiiii" sanoin ja juoksin halaamaan tuota. "Aleksiiiiiiiii" olli sanoi. "miten te viittitte jättää mut yksin sinne" sanoin leikki vihaisesti. "nooh aateltiin järkätä sulle pikku yllätys" olli sanoi virnistäen. "sä oot ihana." sanoin. "muuten.. Missä ne muut jätkät on??" kysyin ja katsoin ollia suoraan silmiin. "ne lähti jo kaheksan maissa ajelee helsinkiä kohti" olli sanoi ja kaatui makaamaan sängylle. Hymyilin. "täs on herkkui ja sit läppäri. Ne aatteli et Netflix & chill" olli sanoi hymyillen. Siirryin ollin viereen makaamaan. "mites me päästään täält kotiin" sanoin. "huomen lähtee juna 14.50" olli sanoi ja siirtyi katsomaan minua. "vähän mä oon onnekas et mul on sut." sanoin ja halasin tuota. "mä rakastan sua" olli sanoi ja painoi pusun hiusteni sekaan. Minä ja olli. kahdestaan metsän keskellä. Vain me. Vihdoin.
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏