9. Pusujaa

137 2 0
                                    

Ollin nk.

Heräsin siihen, kun joku pusutteli naamaani. Avasin silmiäni ja näin aleksin. "pusujaa" tuo vain nauraa. "oliko jo ikävä" naurahdin, ja kääryidyin paremmin peiton alle. "heii" Aleksi valitti ja otti peiton pois päältäni ja lähti sen kanssa olohuoneeseen. "eii tulee kylmä! Aleksiiii!" nousin ylös sängystä ja menin olkkariin. Sohvalla näin söpöimmän asian ikinä. Aleksi oli kääriytynyt peittoon ja hänestä ei näkynyt mitään. Päätin säikäyttää tuon, joten hiivin hiljaa sohvan päätyyn ja hyppäsin tuon päälle. "äääää" aleksi huusi peiton alta. "mitäs varastat olli matelan parhaan kaverin" naurahdin. "enkö mä oo sun paras kaveri" aleksi sanoi koiranpentu ilmeellä. "tottakai oot" ja painoin pusun tuon huulille. Menin aleksin kanssa sohvalle ihan kiinni häneen ja laitoin kädet hänen ympärille. Tässä on hyvä olla.

timeskip 3h

Aleksin nk.

Avasin silmäni ja olli tuhisi päälläni. Tänään ollaan varmaan vain tässä. Näin puhelimeni sohvapöydällä js puhelimeen oli tullut liikaa viestejä.

PORKON PIANO-OPPILAAT🍆

NIKO✨ : treenit vartin päästä.

Jori hokka : totta vitussa

Poosu🍆 : aleksi ja olliii??

Tommi😋 : huhuuuu

Jori hokka : niillä on varmasti jotain juttua.

Minä : tällä hetkellä Olli nukkuu päälläni, eikä varmasti oo lähössä tästä mihinkään.

Poosu🍆 : uuuuuuuuu

Jori hokka : oijoi Aleksi saa munaa😉

Minä : turpakii

Aleksin nk.

"ollii herätyysss" sanoin tuolle. Ei vastausta. Ei hyvänenaika kuinka hyvät unenlahjat tuolla on. Sitten alkoi jo kuulumaan elon merkkejä. "mm" olli mumisi. Naurahdin. "meillä ois ollu tänään treenit" sanoin. "mut päätin skipata ku näytit niin tyytyväiseltä" hymähdin. "jeee nyt voin olla vaan sun kaa" olli sanoi ja nousi antamaan pusun huulilleni. Tänään ei painella studiolla tietokoneen nappeja, vaan voisin painaa jotain ihan muuta ;).

olli ja alluWhere stories live. Discover now