34. Mitä!?

112 3 0
                                    


Ollin nk

Luulen edelleen että tämä on unta. Aleksi palasi juuri kotiin vaikka tuo sanoi että on jenkeissä vielä vuoden. Voi että olen kaivannut tuota. "mennään huomen studiolle ja yllätetään muut jätkät" aleksi sanoi ja kääntyi katsomaan minua. "tottakai" sanoin ja suutelin tuota huulille. Nautittiin vain toistemme seurasta pitkästä aikaa. "haluuks syötävää" kysyin ja nousin sohvalta kohti keittiötä. "ehk jotain ku söin viimeks hotellilla" aleksi naurahti. "teen jotai ruokaa" sanoin tuolle. "vähän sä näytät hyvältä" Aleksi sanoi. Tuo oli katsellut minua samalla kun tein ruokaa. Tosin minulla oli päälläni vain harmaat collarit. En ihmettele jos tuolle seksi nyt maistuu. Kröhöm. "haluuks munaa"  kysyin samalla paitaen KANANmunaa pannulla. Tuo kuulosti jotenkin liian kaksmieliseltä. "kumpaa munaa" aleksi virnisti. "ihan oikeesti" nauroin tuolle. "hei oon ollu yli vuoden ilman sua" aleksi sanoi leikki vihaisesti. Laitoin pekonit ja munat pöytään ja kutsuin Aleksin pöytään. Tuo juoksi pöytään. "little man" tuo huusi nauraen. "no tätä mä oon kaivannu" nauroin tuolle. Välillämme oli jonkinlainen tuijotuskilpailu. Aleksi hävisi. "voitin" sanoin tuolle virnistäen. "no höh" aleksi sanoi ja laittoi kädet puuskaan. "mun pikku aleksi" sanoin ja nousin halaamaan tuota. "vähän mulla oli sua ikävä" aleksi sanoi ja nousi itsekkin ylös. "mennäänkö nukkumaan" kysyin ja katsoin tuota silmiin. "mennään" tuo sanoi ja lähti makuuhuoneeseen.

Mä ja Aleksi makoiltiin sängyllä ja keskusteltiin niitä näitä. Käänsin pääni hetkeksi että saisin otettua peiton toiselta puoleltani. Käänsin pääni takaisin ja aleksi oli kääriytynyt buritoksi. "voi eii onko sulla ees vähän ollu ikävä" nauroin tuolle. "mulla on tylsää" aleksi marisi. "sulla on tylsää mut nyt me nukutaan" sanoin ja vedin tuon kiinni itseeni.

Timeskip aamuun

Aleksin nk

Heräsin ollin vierestä. Nostin pääni ylös tyynystä ja katselin tuon ihania kasvoja. Miten joku voi olla niin hyvän näkönen? Mutta nyt on aika herätä ja lähteä yllättämään muita poikia. "olliii" sanoin ja ravistelin tuota hereille. Ei elon merkkejäkään. Plan b oli, että hyppään tuon päälle. Se toimii aina. Nousin ylös ja hyppäsin. "apua" olli sanoi ja avasi silmänsä. "rise and shine" sanoin ja virnistin. "välillä mä vihaan sua mutta rakastan sua enemmän kuin mitään" olli sanoi ja halasi minua. "nyt mennään studiolle. Hopi hopi perse ylös siitä sängystä" hoputin. "vähän sä oot ärsyttävä" olli sanoi ja painoi pusun poskelleni. Vedin tuon peiton pois tuon päältä ja heitin tuolle vaatteet kaapista. "no voi kiitos" olli sanoi ja otti vaatteet pois naamaltaan. Naurahdin ja lähdin eteiseen. Puin jo ja älkää ihmetelkö missä välissä. Hetken kuluttua tuo unikeko tallusti eteiseen. "nyt mennään" sanoin ja lähdimme.

Olimme studion pihassa. Näen viimeinkin muut jätkät pitkän ajan jälkeen. Olli meni mun edellä sisälle etten heti paljastuisi. "moro" olli huikkasi muille. "terska" sanoin perässä. Ja kävelimme yhdessä olohuoneeseen. "häh? Miten? Milloin?" joonas sanoi. "eilen" virnistin. Koko porukka tuli halaamaan minua. "JUNIORI ON BÄKKII" joel huusi. "en oottanu todellakaa tätä" joonas sanoi nauraen. "oisitte nähny ollin ilmeen ku olin eilen sen oven takana" sanoin ja osotin ollia. "heiii" olli sanoi ja laittoi kätensä puuskaan leikki vihaisesti. "anteeks pikku olli" sanoin ja halasin tuota. "luultiin et oot vielä vuoden siel jenkeis" niko sanoi. "nooh päätin vähä yllättää" sanoin. Istuimme ollin kanssa sohvalle ja kerroin jätkille kaiken töistäni. Näitä töitä eikä jätkiä voita mikään.

Nonnii eiköhän siinä oo tarpeeksi tälle yölle😴kello on 3.56 joten gee än❤️❤️

olli ja alluWhere stories live. Discover now