40. kyyneleet

105 5 0
                                    


Aleksin nk

Heräsin joonaksen sohvalta. Eilisen tapahtumat muistuivat mieleeni ja kyynel kanavat aktivoituivat. Joonas istui ruoka pöydässä ja joi kahvia. Kävelin keittiöön ja otin itsellenikin kahvia. Istuin tuota vastapäätä pöytään ja naputin kahvikuppia hermostuneesti. "kaikki ok?" joonas kysyi. "en haluis nähä ollia nyt" vastasin. "tää on teille molemmille vaan hyväks" joonas sanoi ja katsoi mua silmiin. Nyökkäsin. Joonas lähti jo eteiseen ja menin itse perässä. Kävelimme portaat alas täydessä hiljaisuudessa ja istuimme autoon. "hyvin se menee" joonas sanoi ja löi olkapäätäni. Hymyilin pienesti. Rakastan ollia mutta ei tää voi jatkuu näin.

Saavuimme studion pihaan ja astuin ulos autosta. Joonas avasi studion oven ja astui sisään. "moro" joonas huusi muille ja meni peremmälle. Mä en sanonu mitään vaan kävelin oleskelu tilaan hiljaa. Olli katsoi mua surullisesti. Välttelin tuon katsetta. En halua nähdä tuota juuri nyt. Istuin tuolilleni ja laitoin kuulokkeet päähän.

Ollin nk

Aleksi tuli studiolle hiljaa ja vältteli katsettani. Kuka ikinä sen kuvan on edannu, niin saa kyllä maksaa. Rämpyttelin bassollani jotain randomia. "mikä noilla on? Yleensä ne kiehnää toisissaan kokoajan" joel sanoi ja nosti kulmakarvojaan. Huokaisin hiljaa ja katsoin aleksia. "öö.." sain sanottua ja sitten suljin suuni. Aleksi kääntyi tuolillaan minua kohti ja tuon silmä kulmasta valui kyynel. "kertokaa nyt joku mikä homma" joel sanoi. Katsoin aleksia ja tuo minua. "en oo pettäny aleksia vaikka se niin luulee.." sanoin katsoen aleksia kyyneleet silmissä ja purskahdin itkuun. Huomasin aleksin katseen mussa. "tiiän et varmaan vihaat mua ja haluut erota, mut en oo tehny mitään" itkin tuon silmien alla. Aleksin poskille valui kyyneleet. Kohta aleksi nousi tuoliltaan ja tuli polvilleen eteeni. "olli rakas, en ikinä erois susta" Aleksi sanoi ja painoi pusun huulilleni. Mun Aleksi. Itkin tuon olkapäätä vasten. "rakastan sua niin paljon" sanoin itkuni seasta. "niin mäki sua" aleksi sanoi ja halasi minua. "loppu hyvin kaikki hyvin" tommi sanoi. Aleksi jäi istumaan viereeni loppu treenien ajaksi. Tuon pää lepäsi olkapäälläni. Tätä olen kaivannut. "olli" tuo sanoi. "mm" mumisin tuolle. "rakastaks sä mua" tuo kysyi. "aivan älyttömän paljo." vastasin ja pörrötin tuon hiuksia. "en tekis sulle koskaan mitää" sanoin ja otin tuon poskista kiinni. Aleksi on mun puuttuva palanen.

Jee Aleksi ja olli takasi yhessä🥰🥰🤍🤍🤍🤍kertokaa ideoita miten tää vois jatkuu tästä koska en keksi enää mitää🥲🥲

olli ja alluWhere stories live. Discover now