Aleksin nkKäännyin ympäri ja näin maailman komeimman miehen polvillaan edessäni. "tiiän ettei olla tunnettu kauaa. Mutta mä rakastan sua enemmän ku mitään tässä maailmassa ja haluun viettää koko mun elämän sun kanssa" olli sanoi ja otti taskustaan pienen rasian. "Aleksi Matias Kaunisvesi, haluutko tulla mun mieheksi?" olli sanoi ja avasi rasian. "tottakai mä haluan!!!" huusin ja syöksyin halaamaan tuota. Olli pujotti sormuksen sormeeni ja olen onnellisin ihminen maan päällä. "rakastan sua ihan älyttömästi" olli sanoi ja otti kädestäni kiinni. "mäkin sua" sanoin ja painoin pusun tuon huulille. Lähdimme kävelemään takaisin mökille.
timeskip mökin pihaan
Ollin nk
Sain juuri Aleksi Kaunisveden täysin itselleni. Hän on nyt minun. Vain minun. Älkää koskeko. Avasin mökin oven ja muut jätkät oli sohvalla nätissä läjässä niinkuin aina. Menin keinutuoliin istumaan ja hetken päästä aleksi tuli olohuoneeseen ja istui lattialle. "äppäppäp sä tuut tänne" sanoin ja nappasin tuon syliini. Pidin käsiäni aleksin ympärillä. "Hold up!! Mikä toi on??!!?" Joel huusi sohvalta. "mentiin tos metän keskellä kihloihin" vastasin ja näytin kättäni muille. "mä tiesin tästä!!" porko huusi. "tietenki tiesit ku vinguit siel sormuskaupassa sitä että otetaanko vihreitä vai punasia omenoita. Mutta mua ei kiinnostanu vittuakaa, koska ne maistuu molemmat omenoilta" nauroin ääneen. Muut jätkät yhtyivät nauruun ja joonas oli vain hiljaa. "heii ei ollu noin hauska." joonas sanoi ja laittoi kädet puuskaan. "no oli se vähäse" niko sanoi. Kuulin tuhinaa sylistäni. Voi raukkaa. "voi pikku baby" sanoin ja katsoin tuota. "olli on kyllä löytäny ittelleen miehen" tommi sanoi. "parhaan miehen" sanoin ja nousin seisomaan aleksi sylissäni. "öitä apinat" sanoin ja lähdin yläkertaan. Aleksi tuhisi sängyssä suloisesti ja menin itse tuon viereen. Hyvää yötä Aleksi Matela.
Joo tää oli vähän lyhyt.😝 Mutta teen tätä kirjaa ainaki 30 lukuun asti...? Ehkä pidemmällekki. Että saatte vielä AINAKI 6 lukua tätä. Moikka✌🏻
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏