10. pikkuallu

131 3 0
                                    


Ollin nk.

Makasin sängylläni ja selasin puhelintani. Sitten kuulin kolahduksen ja nousin nopeasti ylös sängyltä. Keittiössä näin aleksin jolla oli tippunut paistinpannu lattialle. En voinut pidättää naurua. "älä naura" aleksi sanoi. "sori mut aika huvittava näky että aleksi yrittää tehä ruokaa" nauroin menemään. "halusin vaan yllättää sut" tuo sanoi söpöllä ilmeellä. "voi rakas pikkuallu" sanoin ja otin tuon halaukseen.
"olli tiesiks että oot aika komee" aleksi sanoi. "no en kyl tienny" vastasin. Aleksi lähti vetämään minua kohti makuuhuonetta. Jaahas tämmösiä pikkuallulla oli mielessä.

timeskip 1h

Makoiltiin molemmat sängyllä ja tuo äskeinen oli parasta mitä mulla on koskaan ollut. "mä meen suihkuun" aleksi sanoi. "etkai sä jätä mua tänne yksin" sanoin aleksille koiranpentu ilmeellä. "no enkai mä voi noin söpöä ollia tänne jättää" aleksi sanoi ja veti minut ylös sängyltä. "mä muuten pesen sun hiukset" sanoin päättäväisesti. "jaahas" aleksi naurahti. Olin ensimmäisenä suihkussa. Aleksi tuli perässä ja antoi heti pusun huulilleni. "pikkuallu on kiimanen" naurahdin. "eikun sä oot syötävän sulonen" aleksi sanoi. Otin shampoota käsiini ja hieroin sitä aleksin mustiin hiuksiin.

timeskip ku nää tulee suihkusta

Ollin nk

Laitoin pyyhkeen vyötärölleni ja lähdin makuuhuoneeseen. Kuulin askelia takaani. "sheesh jätkällä on hyvä perse" aleksi sanoi ja läpsäsi mua perseelle. Päätin kostaa ja läpsäsin tätä perseelle. Laitoin päälleni mustat kollarit ja mustan t-paidan. "ootpas sä värikkäällä päällä" aleksi naurahti. "aina" vastasin ja lähdin pois makuuhuoneesta.

olli ja alluWhere stories live. Discover now