Aleksin nk
Heräsin ollin kainalosta. Kuulin puheensorinaa alakerrasta ja lähdin varovasti pois sängystä. Astelin varovasti portaita alakertaan ja melkein kompastuin lopussa. "varovasti juniori" joel sanoo ja ojentaaa kahvikupin. "kiitti" sanon ja menen kahvinkeittimen luokse. Kaadan pannusta kahvia mukiini ja laitan maitoa perään. "mitäs me tänää" kysyin samalla hörpäten kahvia. "aateltiin pitää sauna ja kalja ilta" joel sanoo. "käy mulle" sanoin. Kuulin askelia takaani. Olli nappasi minut halaukseen. "ikävä?" naurahdin. "joo. Oli kylmä yksin" olli sanoi koiranpentu ilmeellä. "voi pientä" sanoin ja pörrötin tuon hiuksia. "tänään juodaan ja saunotaan!!" porko huusi innoissaan. Kello oli jo 13.57 ja valvoimme aika pitkään viime yönä. (älkää pliis saako tästä mitää väärää mielikuvaa) ihan elokuvia kateltiin krhm..
timeskip iltaan
Ollin nk
Porko ja joel juoksi jo saunalle. Me muut käveltiin kiltisti perässä. Menin lauteelle allun viereen pyyhe päälläni ja hieroin tuon niskoja. "uimaan perkele!!" joonas juoksi ja oli jo kadonnut ulos. Joel ja niko juoksi perässä. Minä, Tommi ja aleksi käveltiin koska ei haluttu römytä portaita alas laiturille. Joonas hyppäsi pommilla järveen ja joel tuli pää edellä. Niko meni tikkaita alas järveen ja hyökkäsi joonaksen kimppuun. Siitä alkoi ihanat vesileikit.
Aleksin nk
Olli hyppäsi takaani pommilla ja kastuin kokonaan. "olli!!" huusin ja hyppäsin perässä. "mä kostan tän" sanoin ja hyppäsin ollin niskaan. Olli otti minut olkapäillensä ja heitti minut järveen. Hän nauroi päälle. "oota vaan" sukelsin ja menin ollin alapuolelle ja otin hänet olkapäilleni. "ääää" olli huusi ja piti nenästään kiinni. Noin käy jos alkaa ryppyileen little manille.
timeskip uinnin jälkeen
Tultiin uimasta ja koko bändi istui nuotion ääressä. Joonaksella oli kitara kädessään ja hän soitteli sillä meidän biisejä. Tunnelma oli ihana. Joonas katsoi ollia ihan kuin tuo yrittäisi sanoa tuolle jotain. "aleksi mennään kävelylle tohon lähi polulle" olli sanoi ja otti kädestäni kiinni. lähdimme kävelemään. "mä rakastan sua" sanoin ja suutelin tuota. Olli vastasi suudelmaan. "mäki sua" olli sanoi. Saavuttiin aukiolle johon kuunvalo paistoi mahtavasti. Katselin taivaalla loistavia tähtiä. "sitte ku mä kuolen niin katon sua tuolla kirkkaimpana tähtenä" sanoin. "älä pliis kuole jooko" olli sanoi surullisesti. "en kuole" sanoin. "lupaatko" olli varmisti. "lupaan" sanoin ja halasin tuota tiukasti. "oot mun koko elämä" olli sanoi. "ja sä oot mun koko elämä" sanoin ja painoin pusun tuon poskelle. Katselin taas tähtiä silmät lumoutuneena. Käännyin ympäri ja...
Oon ihana ku jätän tän tämmöseen kohtaan😏😏
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏