32. yllätys paluu

111 3 0
                                    


Timeskip 1 ja puol vuotta

Ollin nk

On mennyt yli vuosi siitä kun aleksi lähti. Kipu on helpottanut aika lailla, ja minulla ja islolla on ollut kotona hauskaa. Toki ei niin hauskaa kun aleksi ei ole täällä. Bändi hommat ovat menneet hyvin ja fanit ovat ihmetelleet missä aleksi on. Ajattelimme että aleksi saa itse kertoa kun tämä palaa. Jos palaa. En ole jutellut aleksin kanssa kuukauteen kun tällä on ollut aika kiire työ juttujen kanssa. On ikävä tuota. Nyt mun pitää kuitenkin lähteä kauppaan koska jääkaapissa on vain pari maitopurkkia. Annoin islolle ruuan ja sitten menin eteiseen. Eteisen matolla oli posti. Otin lehdet ja kuoret käteeni ja vein ne keittiön pöytään. Yhdessä kirjeessä luki "Ollille<3" ajattelin että olisiko se jonkun fanin kirjoittama kirje mutta arvasin väärin. Se oli aleksilta. Avasin kirjeen varovasti ja otin sen käteeni ja menin sohvalle.

Moi!! Tässä aleksi. Työt ovat menneen paremmin kuin mitä odotin. Olet tavannut upeita tyyppejä ja kuuluisia artisteja. Olli. Mulla on sua hirvee ikävä ja anteeks etten oo ollu yhteydessä pitkään aikaan. Mulla on ikäviä uutisia. Tai ei ehkä mulle niin ikäviä mutta ehkä sulle. Joudun jäämään vielä ainakin vuodeksi jenkkeihin. Anteeks rakas. En voi mitään. Tuun takas niin pian kuin voin. Rakastan sua<3

<3:llä Aleksi matela.

Laskin kirjeen sohvapöydälle. Ei. Ei. Ei. Ei. Miten? Entä meidät häät? Vielä vuosi ilman tuota ihanaa miestä. Miten mä selviän tästä. Mutta nyt mun on pakko mennä sinne kauppaan. Laitoin kengät jalkaani ja lähdin ulos viileään ulkoilmaan. Kävelin kädet taskussa pitkin helsingin katuja. Potkin kiveä matkalla kauppaan. Sitten tapahtui jotain mitä en odottanut. Ensilumi. Onhan jo lokakuu. Katselin taivaalle ja mietin missä päin maailmaa aleksi menee nyt.

Aleksin nk

Tulin juuri syömästä ja nyt makoilen puhelin kädessä sängyllä. En varmaankaan ole kertonut, mutta palaan huomenna takaisin Suomeen eikä olli tiedä tästä mitään. Lähetin hänelle "huijaus" kirjeen ja tuo luulee että olen vielä ainakin vuoden poissa. I know, aika big brain. Pitäisi alkaa pakata, sillä huomenna lento lähtee jo 11.00. Survoin kaikki tavarat matkalaukkuun ja laitoin sen kiinni. Hyppäsin takaisin sängylle ja kiskoin peiton päälleni. On aika nukkua. Tosin tietenkin katon vielä hetken tiktokkia ennenkuin nukahdan. Mahassani on hirveesti perhosia. Huomenna näkisin taas rakkaimman ollin. Varokaa suomi, yllätys paluu tapahtuu huomenna..

Alkaa tapahtuun😉jatkan viel ainaki tänään tätä mutten vielä ;) kunhan härnään vähän teitä.

olli ja alluWhere stories live. Discover now