timeskip viikkoOllin nk
Tulin just kaupasta ja avasin oven. Aleksi makasi sohvalla katsellen muumeja. "älä jaksa" naurahdin. "muumit on parhaita." aleksi sanoi. Pian kuulin suloista naurua. "nuuskapoikaaa" aleksi nauroi. Purin kauppakassit ja hyppäsin aleksin viereen sohvalle. "koska me pidetään häät" aleksi kysyi ja nosti katseensa minuun. "oisko kahen vuoden päästä" vastasin tuolle. "oispa jo kahen vuoden päästä" aleksi sanoi turhautuneena ja valui lattialle. Naurahdin.
timeskip 4h
Makasin aleksin kanssa sängyllä. "mikä me annetaan hauvalle nimeks" aleksi kysyi. "hmm" mumisin. "olisko vaikka iskelo?" vastasin. Aleksi katsoi minua hämillään. "tiiäthän sä sen meiän ship nimen oleksi? Se on väärinpäin iskelo" sanoin. "joooooooo" aleksi sanoi. "tehtäiskö jotaki? Ollaan maattu täällä koko päivä" aleksi marisi. "otetaan iskelo ja mennään kävelylle." vastasin ja vedin aleksin pois sängystä. Laitoin itselleni ja aleksille ulkovaatteet, koska aleksi oli liian laiska sellaiseen. "kiitos olluska" aleksi sanoi ja painoi pusun poskelleni. Laitoin iskelolle pannan ja hihnan, ja lähdettiin pihalle. Käveltiin aleksin ja iskelon kanssa pitkin helsingin katuja. Oltiin kävelty jo jonkin aikaa ja oli aika palata kotiin päin.
timeskip 1h
Aleksin nk
Tultiin just kotiin iskelon ja ollin kanssa. Avasin jääkaapin ja näin taivaan. 10 redbull tölkkiä siistissä rivissä. "olli!!" huusin tuolle joka oli menossa suihkuun. "no?" olli vastasi. "kenen nää redbullit on??" huusin. "ostin ne ihan sulle." olli vastasi ja suihku meni päälle. Otin yhden redbullin ja menin keittiöpöydän ääreen. Olli saapui pyyhe lantiollaan keittiöön ja nojasi keittiötasoon. "mitäs olli" naurahdin. "oot aika komee" olli sanoi ja virnisti. Hörppäsin tölkistä ja virnistin tuolle takaisin. Nousin ylös ja laitoin tyhjän tölkin pöydälle. Olli vetaisi minut kiinni itseensä. "jahas jahas mitä sulla on mielessä" virnistin. "sinä." olli sanoi ja suuteli minua. Tottakai mä vastasin siihen. "tänään ei seksiä. Tulit just suihkusta ja kello on jo kymmenen" komensin. "eiiii" olli marisi ja lähti makuuhuoneeseen. Hetken kuluttua tuo tuli takaisin MINUN huppari päällä ja katsoi minua leikki vihaisesti. Tuo pomppasi sohvalle ja kiskoi viltin päällensä. "noh mäpä lähen tonne SÄNKYYN nukkumaan niin nuku sä vaan siinä" sanoin ja pussasin tuota nopeasti poskelle. Sitten takaani kuului jo askelia. "luuliks että mä oikeesti nukun ilman sua" olli sanoi koiranpentu ilmeellä. "no vissiin luulin ku pikkuolli suuttu ku ei saanu munaa" virnistin. Olli hyppäsi sänkyyn ja levitti kätensä. "aleee" tuo sanoi. Menin tuon luokse ja tuo halasi minua. Kahdestaan.
Ens luvussa tapahtuu. Ja paljon. Eli kannattaa odottaa✨tai sitten ei..
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏