Ollin nkTulin just kaupasta kotiovelle. Aleksilla alkoi mies menkat joten hain sille suklaata ja red bullin. Avasin oven avaimillani ja astelin peremmälle kämppään. "moi" sanoin tuolle pikku riiviölle joka tällä hetkellä istui sohvalla puhelin kädessä. Tuo ei vastannut mulle. Nojasin keittiö tasoon ja katsoin tuota surullisesti. "oonks mä tehny jotain" kysyin surullisesti. Aleksi käänsi päänsä minuun ja huomasin että tuo oli itkenyt. Kävelin tuon luokse. "allu mikä sul on" sanoin samalla mentyäni kyykkyyn tuon eteen. Silitin tuon polvea. "välitäksä enää musta" tuo sanoi suu mutrulla. Silmä kulmastani valui kyynel. "mä välitän susta enemmän kun mistään tässä maailmassa" sanoin ja otin tuon poskista kiinni. "oikeesti?" Aleksi kysyi itkuisena. "joo. Aatteliks etten enää tykkää susta?" kysyin katsoen tätä silmiin. "no joo.. Mä rakastan sua" Aleksi sanoi ja halasi minua. "mäki sua" vastasin. Menin aleksin viereen ja otin tämän sivu halaukseen. "rakastan sua ihan äärettömän paljo enkä ikinä tekis sulle mitään." sanoin. "kiitos olli että oot siinä" aleksi sanoi. "aina." vastasin ja painoin pääni tuon päätä vasten.
kello oli jo paljon ja oli aika alkaa nukkumaan. "Aleksi" sanoin. "olli" tuo vastasi. "mennäänkö nukkumaan" kysyin ja tuo lähti jo makuuhuoneeseen. "hei oota mua" naurahdin. Kun saavuin meidän huoneen ovelle, aleksi oli puhelin kädessään istumassa nojaten sängyn päätyyn. Miten tuo oli niin nopea. Pudistelin päätäni ja otin paitani pois. Nyt mulla oli vaan mustat collarit. Katsoin hetken tuota nojaten seinään. Huomasin kun tuo nappasi minusta kuvan. "aleksi mä näin ton" sanoin virnistäen. "sä et nähny mitää" Aleksi sanoi yhä tuijottaen puhelintaan. Hyppäsin tuon päälle ja yritin ottaa tuon puhelimen. "sori meni jo stooriin" Aleksi nauroi. "älä kiusi" sanoin laittaen kädet puuskaan. "mee kattoo se" aleksi sanoi pidätellen hymyä. Katsoin tuota epäillen ja otin puhelimeni. Avasin instan ja menin katsomaan sen. Siinä oli tosiaan se kuva minusta ja siinä luki "my handsome🖤". "sinä se oot komea" sanoin ja pussasin tuota. "sä oot komeempi" Aleksi sanoi ja katsoi mua silmiin.
timeskip aamuun
Aleksin nk
Avasin silmäni ja heräsin kasvottain ollin kanssa. Tuo tuhisi vastapäätäni. En kestä. Päätin ottaa tuosta jälleen kuvan näin ihanana poikaystävänä. Kirjoitin siihen tekstiksi "huomenta ollin kainalosta🥰" ja tästä muuten alkaa ne oleksi salaliittoteoriat. Noh oma vika. Nousin ylös ja katsoin vielä noita suloisia kasvoja. Täydellinen. Kävelin keittiöön ilman paitaa ja keitin kahvia. Otin muumimukin ja menin parvekkeelle. Katselin alas helsingin "maisemaa" ja vedin ilmaa sisälleni. Näin meidän kadulla kasan tyttöjä. Yhdellä heistä oli bc huppari eli faneja. He katsoivat minuun päin. Avasin ikkunan. "morning" huusin noille. Ne alkoivat kiljua. Saatana mun korvat. Suljin ikkunan ja menin sisälle. Olli ei ollut herännyt vielä. Yllätyys. Hyppäsin tuon päälle ja pusuttelin tuota ympäri naamaa. Tuo mutristi nenää söpösti. Kuolen kohta söpöyteen. "huomenta" tuo sanoi käheällä aamu äänellään. Nousin istumaan tuon päälle hajareisin. Otin tuon kädestä kiinni ja vedin tuon ylös istuin ollin sylissä ja suutelin tuota. "vähän mä rakastan sua" sanoin ja laitoin kädet tuon niskan taakse. "rakastan sua enemmän" olli sanoi hymyillen. Tunsin jotain kovaa allani. "olli sulla seisoo" sanoin virnistäen. "ei voi mitään et mulla on ihanin mies maailmassa" tuo sanoi. Nousin ylös tuon päältä ja lähdin pokkana olohuoneeseen. Virnistin tuolle vielä oven suussa. Olli näytti mulle keskaria. "mä kostan tän vielä oota vaan" olli sanoi.
Aijai Aleksi. Mitä menit tekemään. 😉😏😏
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏