Aleksin nkOltiin ajettu jo 2h ja olli nukkui olkapäätäni vasten. Voi toista. "mennäänks hakee safkaa" joel huusi tommille takapenkiltä. "turpa kii olli nukkuu" sanoin tuolle. "okei okei chill. Mut haetaanko sitä safkaa!!!??" joel huusi uudestaan virnistäen. "ihan oikeesti" sanoin nauraen. Muut lähti johonki abc:lle syömään ja mä ja olli jäätiin autoon kahestaan. Olli availi silmiään. "moi allu" tuo sanoi hymyillen. "moi ollu" vastasin. "mihi muut lähti" olli kysyi. "syömään mut päätin jäädä tänne sun kaa" vastasin ja katsoin tuota silmiin. "oisit sä voinu mennä syömään mut oot silti rakas" olli sanoi söpösti.
timeskip 4h
"koska ollaan perilläääääää" joonas huusi takapenkiltä malttamattomana. "tunti ja puol" tommi huusi samalla katsoen taustapeiliin. "no höh" joonas sanoi ja meni takaisin istumaan kädet puuskassa leikkivihaisesti. Shelvä. "kato!!" olli huusi ja osoitti ulos ikkunasta. "mitä helvettiä" vastasin kun katsahdin ulos ikkunasta. Siellä oli varmaan 20 poroa piirissä keskellä peltoa. Oookei.
timeskip mökille
Saavuttiin mökin pihaan. Se oli musta puumökki, aika hieno. Kello oli 20.19 ja mentiin sisälle. Sisustus oli upea. Nykyaikainen. "nyt jaetaan huoneet!!" joel huusi. "laitetaanko vaikka Niko ja tommi, joonas ja aleksi ja mä ja olli" joel huusi ja katsahti minua virnistäen. "heiii haluun aleksin kaa" olli marisi ja tuli luokseni. "jk olli ja aleksi ja mä ja joonas" joel myönsi. "jeeee ollii" huusin innoissani. Olli pussasi minua. "pitäskö grillata jotai" tommi ehdotti. "olli osaa grillata tosi hyvin" joonas virnuili. Joonas. Kannattaa varoa, olli näyttää siltä että suosittelen juoksemista. "mä tapan sut" olli sanoi ja lähti jahtaamaan porkoa pitkin mökkiä tyyny kädessään. Joonas kaatui sohvalle ja olli hakkasi häntä tyynyllä monta kertaa. "lopeta olli" joonas nauroi vatsa kippurassa. "tän kerran" olli nauroi. Voi noita.
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏