Aleksin nkHeräsin ollin lusikasta. Sänky oli pehmeä joten ei valittamista. Viime yö oli muuten aika leffaa. Ja me ei sit katottu leffoja jos sitä luulette. Käännyin ympäri ja katoin tuon ihania kasvoja. Miten joku voi olla noin söpö nukkuessaankin. Missä olli ei olis söpö? Vähän rajaa hei. Olli tuhisi suloisesti ja räpläsin tuon hiuksia. Kello oli jo melkein yks päivällä eli pitäisi herättää tuo. "olli" sanoin tuolle. Elonmerkkejä kiitos. Tuo rapsutti päätään hetken mutta jatkoi unia. Naurahdin. "olli!" huusin tuolle. "mitä häh onks joku hätänä" olli säpsähti hereille. "ei oo vaan halusin herättää sut ku kello on jo yks" virnistin tuolle. "just" tuo sanoi ja kääntyi selkä muhun päin. "hei etsä pääse tästä näin helpolla" sanoin ja menin tuon päälle. Ravistelin tuota hereille kokoajan. "okei okei mä nousen" tuo sanoi ja työnsi mut pois sen päältä. "ärsyttääkö sua mä" kysyin koiranpentu ilmeellä. "ei tietenkää" tuo sanoi ja painoi pusun minun huulille. "last night was a movie vai miten se meni" olli naurahti. "no oli kyllä" sanoin virnistäen. Ja te kyl tiiätte mitä me tehtiin. Pomppasin ylös sängyltä ja vedin collarit jalkaan. Olli nousi perässä ja läpsäs mua perseelle. "herra matela tuo on rikos" sanoin tuolle ja nostin sormen pystyyn. "anteeks anteeks" olli nauroi ja nosti kätensä ylös. "mennäänkö aamupalalle" olli kysyi. "tän kerran" virnistin tuolle.
Saatiin vihdoin vaatteet päälle pienen painimatsin jälkeen sängyllä. Mä voitin. Mitä te oletitte ku joku haastaa mut hotelli painissa? Avattiin ovi ja mentiin käytävään. "hippa" olli sanoi ja lähti juoksemaan pitkin hotelli käytävää. "heii" juoksin tuon perässä. "hippa" sain tuon kiinni. "epäreilua" olli sanoi ja laittoi kädet puuskaan. "ei ole ku reilua" sanoin tuolle ja taputin tuon olkapäätä.
Saavuttiin just aamupalalle pienen hippakinan jälkeen. Otin lautasen käteen ja aleksi otti myös. Seurasin sivusilmällä kun tuo otti just samaa ja samanverran joka kerta kuin minä. "matkitko ees" sanoin virnistäen. "matkitko ees" tuo sanoi takaisin virnistäen. Ei helvetti. Käveltiin vapaan pöydän ääreen ja katsoin aleksia silmiin. Tuo teki samoin. Tuolla on nyt joku matkimisleikki päällä. Otin haarukan käteen ja katsoin kuin aleksikin otti. Pari fania tuli meidän pöydän luo. "voidaanks me ottaa teiän kaa kuvat" yks niistä sanoi. "no jos me syyään eka ja katotaan sit" vastasin noille ja nuo lähti pois. "hah et matkinu" sanoin aleksille. "en viittiny" tuo sano takaisin.
Saatiin syötyä ja vietiin astiat pois. Kiitettiin keittiön väkea ja lähdettiin aulaan. "hei taas" sanoin noille samoille faneille. "voidaanks me nyt ottaa kuvat" nuo sanoi. "no tottahan toki" naurahdin noille. Otettiin kuvat ja halattiin vielä. Fanit lähti itkien tai kiljuen pois. Oh lord. Saavuttiin takas huoneelle ja Joel soitti mulle.
Puhelu :
Joel : moi mites siel
Minä : nooh saatiin just syötyä ja tultiin just takas huoneelle.
Joel : joo no jos me tullaan vaik hakee teiät kohta?
Minä : joo se käy
Tässä samalla aleksi halas minua kun puhuttiin joelin kans. Lopetin puhelun ja katsoin tätä silmiin. "sinä pikku takiainen" sanoin tuolle. "eiku sä oot aleksi magneetti" tuo sanoi ja tiukensi halia. Oh boy. "Jätkät tulee hakee kohta" sanoin tuolle. "mmh" aleksi mumisi kainalossani. Miten me koskaan päästään täältä pois ku tämä roikkuu mussa 24/7. Noh mikäs siinä.
Tähän väliin vähä tylsempi osa😗😗😗😗😗😗😗
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏