2. "voi vittu!"

219 8 0
                                    

Ollin nk :

"eii" huusin. Nukuin taas pommiin ja tänään olisi tärkeä päivä studiolla. Tämä Aleksi on tulossa tutustumaan bändiin. Jes hyvä olli. Hyvä ensivaikutelma näin heti alkuun. Kiva olla myöhässä. Noniin skarppaa nyt, on kiire. Juoksen heti eteiseen ja laitan hätäisesti kengät jalkaan. Kaadun melkein portaissa ja juoksen autolle. Laitan radion päälle ja viheltelen samalla kun ajelen kohti studiota. Ajan täyttä vauhtia studion pihaan. Kaikki muut ovat jo näköjään täällä. Avaan oven, "moi, nukuin pommiin, sori" sanon ennen kuin kukaan edes ehtii kysyä miksi olen myöhässä. Kävelen oleskelu tilaan ja näen Aleksin sohvan reunassa. "moi mä oon aleksi" tuo sanoo ja kättelee minua. "moi, mä oon olli"  vastaan ja istun tuon viereen. Juttelemme niitä näitä aleksin kanssa kunnes joel keskeyttää meidät. "aleksi haluisiks liittyy bändiin?" tuo kysyy ja katsoo aleksia. Aleksi katsoo ensin joelia ja sitten minua. "tottakai mä haluan!" aleksi huusi ja halasi minua. Olin iloinen. Vihdoin meillä on aleksi. Katsoin aleksia silmiin. Olin vissiin uppoutunut omiin maailmoihini. "maa kutsuu ollia" aleksi naurahtaa. Punastuin vähän. "sori, olin omissa maailmoissa" vastaan. Aleksi naurahtaa ja kääntää katseensa Joonakseen, joka epätoivoisesti yrittää saada kahvinkeitintä päälle. "miten helvetissä tätä ajetaan" Joonas huutokiljuu. Aleksi pomppaa ylös ja menee Joonaksen luokse. "kato tässä on tämmönen nappi" "no ootpas sä fiksu" Joonas nauraa. "no näköjään fiksumpi ku sä" aleksi nauraa. En kestä tuon naurua. Se on niin suloinen. Miten voin olla jo näin rakastunut tuohon mieheen. En voi olla. Olli sä olet hetero. Mutta pidän silti aleksista. Ei aleksi varmasti koe samalla tavalla minua kohtaan. Hänkin on ihan varmasti hetero.

olli ja alluWhere stories live. Discover now