Joonaksen nkOlin ollin alaovella ja lähdin hissillä kohti nelos kerrosta. Näin kuinka ollin asunnon ovi oli raollaa. Sydän pomppii tuhatta ja sataa. Raotan ovea varovasti. "olliii" huhuilen. Ei vastausta. Menen peremmälle asuntoon. Sydän hyppää kurkkuun. Näen ollin keittiön lattialla veri lammikon keskellä. Juoksen ollin luokse. "olli!" kokeilen pulssia. Pulssi löytyy yhä. Otan puhelimen taskustani niin nopeasti kuin voin. 112.
Puhelu :
112 : mikä on hätänä.
Joonas : löysin mun kaverin sen asunnosta veri lammikon keskeltä.
112 : selvä. Onko hänellä pulssia?
Joonas : on.
112 : mikä on osoite niin lähetämme apua?
Joonas : se on **************
112 : Selvä. Apua tulossa.
Joonas : kiitos hei.
Ollin kasvot olivat kylmöt ja kalpeat. Sekunnit tuntuivat minuuteilta kunnes ambulanssi tuli. Lähdin heidän ja Ollin mukaan sairaalaan. Parasta soittaa aleksille.
Puhelu :
Minä : moi..
Aleksi : moi. Onks olli löytyny.
Minä : joo siitä oliki asiaa..
Aleksi : mitä? Kerro jo.
Minä : huonoja uutisia.
Aleksi : mitä ollille on tapahtunu?!?
Minä : ollia on puukotettu ja ollaan sairaalalla.
Aleksi : mitä?!? No mäki oon sairaalalla niin se on hyvä.
Lopetin puhelun. Aleksi itki puhelimessa. Odotin sairaala tuolilla jotain tietoa Ollista. Laitoin silmäni kiinni ja nukahdin.
timeskip 3h
"herätyys" hoitaja ravisteli minut heireille. "onko mitään ollista"
"joo. Ollin haava oli syvä, mutta saimme sen hallintaan. Ollia ruvetaan herättelemään huomenna aamulla." hoitaja kertoi. "okei no se on hyvä." vastasin ja hoitaja katosi kulman taakse.Aleksin nk
Tänään pääsen kotiin. Tosin se ei ole kauhean kiva kun olli makaa sairaalasängyssä. Tänään ollia ruvetaan herättelemään, ja toivon että kaikki menee hyvin. Pitäkää sormia ristissä.
timeskip 4h
Aleksin nk
Muut jätkät tuli sairaalalle ja ollia ruvetaan kohta herättelemään. Hoitaja asteli luoksemme ja pyysi meitä mukaan ollin huoneeseen. "nyt ruvetaan herättelemään ollia" hän sanoi.
YOU ARE READING
olli ja allu
RomanceVALMIS✅ uusi bändi ja tuo lumoava brunde basisti.. Tää nyt on eka kirja mitä oon IKINÄ kirjottanu että saa nähä :D boyxboy juomista🍻 kiroilua🤬 ja tottakai hauskan pitoa yk😏