22. "nyt nukkumaan"

96 1 0
                                    


Ollin nk

Olin juuri "tappanut" joonaksen koska tämä arvioi kokin taitojani. Okei myönnän, viime kerralla piti eeehkä soittaa palokunta kun minut päästettiin joonaksen keittiöön mutta ei siitä sen enempää. Nyt on aika syödä nikon grillaamat ruuat.

timeskip iltaan

Makoiltiin aleksin kanssa sängyllä molemmat puhelimet kädessä. "mitä katot" aleksi kysyi ja sammutti puhelimensa. "sun ig" sanoin ja käänsin näyttöä hänelle. "jahas jahas" tuo virnuili. "pitäskö alkaa nukkuun" kysyin häneltä. "joo mennää peseen hampaat, nukahan kohta pystyyn" aleksi sanoi ja lähti kylppäriin. "oota mua" naurahdin ja lähdin tuon perään. Hyppäsin tuon reppuselkään ja tuo vain naurahti ja käveli kylppäriin. Hän laski minut vessan pöydälle ja annoin tuolle pussista hammasharjan. Käänsin pääni hetkeksi ja tuo oli piirtänyt itselleen viikset hammastahnalla. Repesin nauruun. "mitä sä teet" kysyin nauruni seasta. "wii wii" aleksi sanoi ja osoitti viiksiään. "vähän sä oot söpö mä en kestä" nauroin ja halasin tuota. Aleksi sai vihdoin hampaat pestyä hetken väännön jälkeen ja lähti makuuhuoneseen. Menin vähän ajan päästä perässä ja taas sitä mennään. Aleksi hyppi sängyllä peitto päällään. "etkös sä äsken sanonu et nukahat pystyyn" nauroin. "muutin mieleni" aleksi sanoi yhä hyppien ylös ja alas. "nyt nukkumaan" komensin ja hyppäsin tuon päälle että tuo kaatui sänkyyn. "hyvää yötä rakkain olli" aleksi sanoi ja painoi pusun nenäni päähän. "hyvää yötä rakkain aleksi" sanoin ja otin tuon lusikkaan.

Noniin kohta alkaa tapahtuun😎ja tän tarinan loppu ei ehkä tuu oleen mikään iloisin. ⚠️HUOM. KUKAAN EI KUOLE TÄSSÄ TARINASSA⚠️ että sitä ei tarvi pelätä❤️

olli ja alluWhere stories live. Discover now